Vid vilken ålder har era barn fått egen dator?
Mitt älsta barn tjatar om en egen dator på sitt rum. Är lite tveksam om det är för tidigt. När har era barn fått ha egen dator på rummet? Fördelar & nackdelar med det.
Mitt älsta barn tjatar om en egen dator på sitt rum. Är lite tveksam om det är för tidigt. När har era barn fått ha egen dator på rummet? Fördelar & nackdelar med det.
När de jobbat ihop tillräckligt med pengar för att köpa en ...
Min dotter är bara 2½ men har en dator på sitt rum. Vi kommer börja låta henne sitta lite när hon blir 3 år. Men bara med lek&lär-spel och inte så ofta. Vi kommer sätta lösenord på den så hon inte kan logga in helt själv heller. När hon börjar skolan kan jag tänka mig det kan vara lagom att knakse låte henne ha lite mer fri tillgång till den. Men svårt säga just nu iofs.
vår dotter fick sin dator då hon var 3, är snart 7 nu.
Inget internet dock utan enbart egna spel, mycket lek o lär spel....datorn har bytts ut 1 gång.
3 var min minsta o den andra 4,5 .... internet, nätverk, sourrondanläggning o rubbet funderar på att köpa en till för det bråkas jämt vem ska sitta där.
Nu är dom 4,5 och 6 år
vår son har en egen dator, han fick en när han var 3-4 år
Mina barn fick egen dator när de köpte en själva för egna ihopsparade slantar.I deras första lägenhet
Våra barn har ingen egen dator,5 barn som får dela på en.Alla barnen bor inte här tillsammans alltid,det hade blivit problem i så fall.Barnen är mellan 7 och 15 år.
Min son fick egen dator när han var 7. Aldrig haft intressse. Han fick våran gamla när vi skaffade en ny. Men han sitter nästan aldrig framför den...högst en gång i veckan