Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
ja alltså det är ju inte bara tvätt som hamnar i maskinen   jag hittar allt möjligt däri, leksaker, lite skräp, köksredskap... men han brukar få hjälpa mej att stoppa in tvätt och trycka på startknappen, det gillar han! idag hade han stoppat in en smutsig tygblöja, vet inte om det var en fin vink
  jag hittar allt möjligt däri, leksaker, lite skräp, köksredskap... men han brukar få hjälpa mej att stoppa in tvätt och trycka på startknappen, det gillar han! idag hade han stoppat in en smutsig tygblöja, vet inte om det var en fin vink   

han brukar hjälpa pappa att tömma diskmaskinen också! förstå vad han kommer få jobba för sina veckopengar  

men jag tror nästa också kommer bli en junior. dvs en som vill vara näranära och har bråttom med allt
  men jag tror nästa också kommer bli en junior. dvs en som vill vara näranära och har bråttom med allt  han hade helt rätt bajsat i blöjan och vi skulle byta. var det ren flax eller var det med flit? för det mesta pratar han ju bara obegripligt annars... det enda som man fortfarande hör är riktiga ord är hej hej, mamma, titta och eo.
  han hade helt rätt bajsat i blöjan och vi skulle byta. var det ren flax eller var det med flit? för det mesta pratar han ju bara obegripligt annars... det enda som man fortfarande hör är riktiga ord är hej hej, mamma, titta och eo. eller kanske inte att vakna tidigt
  eller kanske inte att vakna tidigt