Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
Halloj!
Förra veckan var vi på ulj och kikade på lillskrutt*n. Allt såg bra ut. Filuren låg med benen i kors så det gick inte att se kön. I ofs var det en bm som jag märkte var emot att ta reda på kön så hon ansträngde sig verkligen INTE. Sa nästan direkt att det är omöjligt att se och så var det med det. Fel - tycker jag. Nu har vi bokat könsulj på Sibyllekliniken den 28 jan. Jag som hoppades på att få reda på det innan jul, som en liten julklapp
...
Går idag in i v 20. Det går så mycket fortare den här gången. Är lite orolig ibland för det är så sällan jag känner av rörelser. Med Savanna kände jag redan från v 16. Nu har jag moderkakakan i framväggen men det hade jag med Savanna också. Men som sagt, ulj såg ju normalt ut i a f.
Jag och Savanna har varit tokförkylda i över en vecka nu. Stackarn har haft svårt att sova för hon är så täppt.
Jag blir sååå mycket mer förkyld när jag är gravid, usch!
Svirroo - välkommen hem! Vad fort den månaden gick. Känns som ni åkte för nån vecka sen bara
...
Bebbilina - Jag hade blivit skitirriterad rent ut sagt! Ursäkta att jag säger det, men du verkar ha en väldigt jobbig svärmor
! Kan inte din man ta de tvisterna?
Kram på er alla!