Inlägg från: sabina82 |Visa alla inlägg
  • sabina82

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006

godmorgon !

hoppas alla har haft en bra helg !

william fortsätter vara mammig..hoppas det inte blir jobbigt när jag ska börja jobba. då ska pappa vara hemma. förhoppningsvis vänder det då !

bestämda barn har vi här oxå. får utbrott när det inte passar !

• sabina82

nanis: skulle tippa på att det är något han äter. jag har gett wille vindruvor och tänkte inte alls på att man blir lös i magen av det. han var oxå jätte lös men nu är det bra igen.

smurfan: intressant information. vad roligt att du ska föda där igen. det är så sjukt bra på BB sthlm ! där ska jag oxå föda igen nästa gång jag får barn !

• sabina82

nanis: säkert tänderna då, wille blir oxå kass i magen när han har tänder på G

• sabina82

nanis: jag är oxå hönsmammig om det kan vara till någon tröst ! inget konstigt att känna som du gör ! men däremot ska du inte ha dåligt samvete för att du inte är hemma med honom och han går på dagis !! dagis är bra och roligt för de små !

• sabina82

Oh vad roligt med fler gravida !! Grattis Emilia och Norpan !!

Tack Marfa för gratulationen !

Vad skönt med semester för er, få vila upp och hämta krafter och bara njuta tillsammans ! Avundsjuk jag blir...!

• sabina82

angel: vad roligt att dagiset är så bra !!

milimina: har oxå planer på att byta säng, men ska nog vänta lite till kanske. även fast jag är väldigt sugen på att byta säng och göra om i willes rum ! =)
    skönt att det gick bra med junior !

skrutt: vad roligt att ni fått tillgång till huset !
    ska bli kul att se bilder här framöver !

norpan: nej här är det inget dagis på G. i augusti börjar william på dagis.

• sabina82

mollan: vad spännande med lägenheten ! vill oxå se bilder, men kommer inte åt albumet..

• sabina82

mollan : rita ? typ dra några streck ? här kan vi 4 ord så vi lär ju bli underkända =) haha

ska genast kolla på bilderna.

smurfan: hua vad spännande ! keep us updated !

• sabina82

mollan : ser lovande ut tycker jag ang lägenheten, lite jobb men fint blir det till slut !
    ja wille pratar på han, men han förstår och det är ju huvudsaken =)

twixie: det är verkligen olika från barn till barn, var sak har sin tid !

wille säger oxå mkt nej till allt. nu övar vi på mer ja sägande =)

marfa: vad trist att ni är förkylda ! hoppas ni alla kryar på er snart !!

smurfan: vad roligt att det funkar på bra på inskolningen !!

• sabina82

godmorgon !

elisabeth: vad roligt med ny bil, vad blev det för något ?

angel: önskar dig en trevlig resa !!

norpan: vi är på öppna förskolan varje dag, blir oftast på förmiddagen 2 timmar. efter middagsluren brukar vi gå ut och titta i skogen tex.
    vad gör ni ?

Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006