Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
angel,
låter som ett kanondagis! gillar det med mycket utevistelse, alla dagis är väl utomhus om dagarna men ju längre desto bättre. 
hade det funnits ur&skur nånstans här hade jag köat för det, men... vi får nöja oss med det dagis som finns. annars får vi ta nåt i stan och det vill jag inte, bättre han får gå med grannbarnen och de han ska gå i skolan med sen. jag ska dock be om att få köa specifikt för den avdelning där vår kompis jobbar, dels har de en något mindre barngrupp dels är de mindre strikta med 15-timmarsbarn, som han ju kommer att bli nån gång (snart, hoppas vi). att hon jobbar där är förstås en bonus  

kolla bara!
  kolla bara!   

jaja, förr eller senare går det ju över. är väl bara att stå ut så länge
  jaja, förr eller senare går det ju över. är väl bara att stå ut så länge   idag verkar han må lite bättre men han vill inte direkt äta nåt... ska ner till ica strax och köpa lite majsvälling, få se om det går ner. han är iaf pigg trots att han inte sovit så värst mycket.
  idag verkar han må lite bättre men han vill inte direkt äta nåt... ska ner till ica strax och köpa lite majsvälling, få se om det går ner. han är iaf pigg trots att han inte sovit så värst mycket. tack för era tips! han verkar inte lida så värst men det kan knappast vara skönt att försöka få ut stenhårda kaninpluttar.
 tack för era tips! han verkar inte lida så värst men det kan knappast vara skönt att försöka få ut stenhårda kaninpluttar.