• Koukie

Har du tips på bra tvillingvagnsvänliga fik el lunchrestauranger i Nacka eller innerstan?

Ja, precis som rubriken säger så behöver jag tips på trevliga ställen i Nacka eller innerstan där man kan luncha med tvillingar (i vagnen om de sover).
    Det är ju inte alla ställen där man kan komma in med sin dubbelvagn.

Har du tips på ett bra ställe så skriv gärna.
    Tack på förhand!

Ciao /Tvillingmamma som är trött på att sitta isolerad

• Svar på tråden Har du tips på bra tvillingvagnsvänliga fik el lunchrestauranger i Nacka eller innerstan?
  • Dubbel lycka

Kulturhuset har bra fik, massor med plats och många barnstolar. Sen är nyöppnade gallerian i skatteskrapan helt ok, finns 3 caféer det finns alltid plats på något av dem. Annars är väl gallerior (Bruno, stora gallerian mfl) överhuvudtaget ganska bra, finns oftast stora toaletter och bra med plats för vagnen.

Sen vet jag ett kanonbra ställe på kungsholmen cafe negra, riktigt trevligt barnställe.

Det var det jag kom på för tillfället.

• En plus två

I Nacka borde både Forum och Sickla gallerior funka bra. Vill man sitta ute framåt våren så finns ett trevligt ställe som heter Koloni i Saltsjö-Duvnäs. Även ute i Saltsjöbaden på t ex Stationshuset.

• MrsMia

I Nacka, vid busshållplatsen Storängen (nära Maxi och Barnens Hus), ligger ett jättefint café/exklusiv barnbutik som är nyöppnad och heter So.Cute
    Min tvillingvagn kommer in utan problem, och personalen är gullig och vänlig. Det är gott om plats för vagnen inomhus, det finns skötbord och allt man behöver och gott om plats för de vuxna. Fantastiska lekhörnor även för större barn!
    Tror det är Telefonstigen eller Telefonvägen 2... Rekommenderas varmt!

Svar på tråden Har du tips på bra tvillingvagnsvänliga fik el lunchrestauranger i Nacka eller innerstan?