Hjälp oss få tillbaka glöden!
Min man och jag har varit tillsammans i snart 8 år. Vi har en dotter på 2 år.
Vi älskar och respekterar varandra och har ett helt okej förhållande. Men det känns ändå som det är så mycket som saknas!
All glöd är borta. Vi har knappt sex längre. När vi har det är det nästan alltid på min mans initiativ. Jag vill verkligen vilja, men när jag väl går och lägger mig är jag så trött så sex är inte det första på min önskelista direkt. Vi kramas mycket, men vi är båda överens om att sex är en viktig ingrediens i förhållandet.
Jag tycker att allt (inte bara sexlivet) bara är en massa måsten. Lämna på dagis, handla, städa, laga mat, så gräsmatta, måla huset, betala räkningar, gå ut med hunden, tvätta, byta glödlampa Ja, ni förstår, allt det här vardagliga som man inte kommer ifrån, men som jag nu känner äter upp vårt äktenskap!! Vi pratar nästan aldrig om nåt annat än våra jobb och dotterns dagis och så allt vi MÅSTE (men inte vill) göra.
Hur ska vi göra för att vardagen inte ska kännas så fruktansvärt grå hela tiden? Vi vill ju verkligen vara med varandra och vi vill att det ska fungera.