Nestlés vällingburk
Är det någon som har en bild på Nestlés vällingburk som man kan beställa från deras hemsida? Vilken är bättre, den eller Sempers?
Är det någon som har en bild på Nestlés vällingburk som man kan beställa från deras hemsida? Vilken är bättre, den eller Sempers?
Har bara gamla sempers ( men antar att de har samma röda än? ) Ingen bild på vår nestlé burk men tycker att den e bättre! Locket är ju stängbart på den & inte löst som på Sempers ( om de inte uppdaterat sina dvs )
Jag har nestléburken och tycker att den är jättebra.
néstles får man gratis om man har en ean kod från deras välling paket.
semper e min favorit. men den kostar
Har fått våra semperburkar "gratis". Tror det var en ean-kod för dem med.
Vi skulle få Semper gratis (med en ean-kod) och betala 65 kr för Nestlés (porto). Det är ju inga större summor det rör sig om, så vi kanske beställer båda två.
Visst borde man kunna ha grötpulver i burkarna istället för vällingpulver? Våran kille äter nämligen inte välling (än), bara gröt.
Vi hade grötpulver i den ena, o välling i den andra. Nu visade det sig att vår minsta inte ville ha gröt, så istället använde vi båda när vi höll på att byta vällingsorter. Den gamla i en burk o den nya i en annan. Tycker det är mycket smidigare med burkar än med öppna vällingförpackningar. Men, IKEAs burkar är inte så dumma de heller! Även om de inte är speciellt gjorda för välling...
Har oxå grötpulver i en sån burk fast en Hipp =)
jag har bild på vår nestle burk men vet inte när vi köpte den och det är samma som finns nu jag tycker den är bra för det är sånt bra lås på den bättre en sempers
Jag behövde inte betala porto för min nestlé burk eller semperburk.
Tyckte dock inte sepers röda i hårdplast var speciellt snygg.
Nestlés är ju genomskinlig med en söt nalle på.
Om man får lov att vara lite petig