• Svar på tråden Nestlés vällingburk
  • MARIA99

Har bara gamla sempers ( men antar att de har samma röda än? ) Ingen bild på vår nestlé burk men tycker att den e bättre! Locket är ju stängbart på den & inte löst som på Sempers ( om de inte uppdaterat sina dvs )

• Liw75

Jag har nestléburken och tycker att den är jättebra.

• TriBelle

néstles får man gratis om man har en ean kod från deras välling paket.
    semper e min favorit. men den kostar

• Baryk

Har fått våra semperburkar "gratis". Tror det var en ean-kod för dem med.

• TriBelle
    Baryk skrev 2007-11-05 10:31:36 följande:
    Har fått våra semperburkar "gratis". Tror det var en ean-kod för dem med.
    jag fick oxå min gratis, men det va för att jag fick den som present från semper i bb-väskan..

jag hade tänkt å skaffa mig en till och då såg jag att den kostar..

du kan ju samla eankoder och få den gratis me
  • Jättemagnetisk färgglad mammut

Vi skulle få Semper gratis (med en ean-kod) och betala 65 kr för Nestlés (porto). Det är ju inga större summor det rör sig om, så vi kanske beställer båda två.

Visst borde man kunna ha grötpulver i burkarna istället för vällingpulver? Våran kille äter nämligen inte välling (än), bara gröt.

• Baryk

Vi hade grötpulver i den ena, o välling i den andra. Nu visade det sig att vår minsta inte ville ha gröt, så istället använde vi båda när vi höll på att byta vällingsorter. Den gamla i en burk o den nya i en annan. Tycker det är mycket smidigare med burkar än med öppna vällingförpackningar. Men, IKEAs burkar är inte så dumma de heller! Även om de inte är speciellt gjorda för välling...

Jättemagnetisk färgglad mammut skrev 2007-11-05 10:54:02 följande:
    Vi skulle få Semper gratis (med en ean-kod) och betala 65 kr för Nestlés (porto). Det är ju inga större summor det rör sig om, så vi kanske beställer båda två.Visst borde man kunna ha grötpulver i burkarna istället för vällingpulver? Våran kille äter nämligen inte välling (än), bara gröt.
  • MARIA99

Har oxå grötpulver i en sån burk fast en Hipp =)

• jela1982

jag har bild på vår nestle burk men vet inte när vi köpte den och det är samma som finns nu jag tycker den är bra för det är sånt bra lås på den bättre en sempers

• gagge

Jag behövde inte betala porto för min nestlé burk eller semperburk.
    Tyckte dock inte sepers röda i hårdplast var speciellt snygg.
    Nestlés är ju genomskinlig med en söt nalle på.
    Om man får lov att vara lite petig

Svar på tråden Nestlés vällingburk