• Svar på tråden Nestlés vällingburk
  • Jättemagnetisk färgglad mammut
    jela1982 skrev 2007-11-05 13:39:54 följande:
    jag har bild på vår nestle burk men vet inte när vi köpte den och det är samma som finns nu jag tycker den är bra för det är sånt bra lås på den bättre en sempers
    Var i ditt galleri har du bilden? Eller kan du lägga bilden i tråden?
  • jela1982

väntar skall ladda upp dem gick inte kopiera

• jela1982

skulle vilja ha en till sådan burk vad har nestle för he,sida?

• Tjollabolla
    Mammas Melvin skrev 2007-11-05 10:30:08 följande:
    néstles får man gratis om man har en ean kod från deras välling paket.semper e min favorit. men den kostar
    Tvärt om väl? Jag fick min sempers idag och skickade bara in en eankod, betaöde ingenting. Nestlés kostar 65 kr i porto.

Blev lite besviken på burkan, för att locket inte sitter fast i ena sidan. Det stod nämligen att det skulle vara sååå lätt med enhandfattning att både öppna och stänga burken. Men men, har ju inte betalt ngt, så blir nog att jag skickar efter en Nestlé ändå...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • jela1982

ja det är ju bättre lock på nestle tycker jag iaf sådant som bruka vara på syltburkarna om ni förstår vad jag menar

• jela1982
    Tjollabolla skrev 2007-11-05 16:05:48 följande:
    Tvärt om väl? Jag fick min sempers idag och skickade bara in en eankod, betaöde ingenting. Nestlés kostar 65 kr i porto.Blev lite besviken på burkan, för att locket inte sitter fast i ena sidan. Det stod nämligen att det skulle vara sååå lätt med enhandfattning att både öppna och stänga burken. Men men, har ju inte betalt ngt, så blir nog att jag skickar efter en Nestlé ändå...
    vart kan man beställa sempers då?länk?
    vill se om det är samma som jag har knasig öppning på den iaf
  • jela1982

ok ja det var samma som jag har så jag tycker den är bara krånglig nestle helt klart bättre

Svar på tråden Nestlés vällingburk