• StoraD

4 mf

hej, jag är i min tredje graviditet (inga barn. 2 mf bakom mig) och igår, samma dag som sist (7+0) fick jag efter en veckas blödningar en störtblödning med klumpar och sjukt ont... missfall nr 3... först ett i nov 2006, juni 2007, nov 2006... jag hoppas påbörja en utredning nu, men det verkar vara så olika vilka prover man gör. Ofta hittar de visst ingenting?

beklagar ditt mf S80 ska du få fortsätta utredas nu?
  • StoraD

jaa, jag ska träffa min gyn imorgon (jag går privat) så jag hoppas att få göra lite prover nu. Jag har hittat en lista på sidan villhabarn.nu på vilka prover man ska göra (det är en gyn som svarar på frågor, jag kan skicka länken om du vill). Men du, vi kan väl följas åt?det hade jag tyckt var lite trevligt... ska ni fortsätta försöka eller pausar ni under utredningen? Vi ska fortsätta... bara vänta en mens nu emellan. 

• StoraD

jaa, det är jobbigt att gå och vänta... jag ska träffa min gyn imorgon och hoppas på att slippa skrapning... men jag var bara i v 7+0 och det var jag sist också och då tog kroppen hand om det själv. Vi får väl se. 

Jag förstår att ni vill vänta med att försöka, en del av mig vill också det... men jag vet inte, vi får se. hursomhelst kommer det dröja innan jag får mens, och sen har jag haft långa cykler sen mitt första mf, så vi får se hur långt vi hunnit med utredningen. 
    går du och pratar med ngn? jag ska försöka få tid hos en kurator på kk. Jag blev erbjuden en efter mitt förra mf men då orkade jag inte prata om det kände jag, men nu har jag ett större behov. Jag tror det kan vara klokt... 
Svar på tråden 4 mf