• Alyzzah

Vad fan är fel?

Jag har en dotter sen ett tidigare förhållande. Hon blev till på ett smack och inga komplikationer.

Nu försöker jag få barn med en ny sambo. har precis fått mitt andra missfall på kort tid. Blir lätt gravid men slutar i mf innan v 7. Kan det va mannen det är fel på? Vad fan gör man? Jag orkar inte med mer. Detta tar knäcken på mig!!

• Svar på tråden Vad fan är fel?
  • Viran75

Samma sak för mig..
    Jag har två barn sen tidigare. Ville ha ett gemensamt med min nya fästman. Vi Blev gravida ganska snabbt första gången, slutade i mf i vecka 8. Blev gravid igen ganska snabbt och slutade i mf i vecka 10.
    Blev gravid ytterligare en gång ganska snabbt och är nu i vecka 35 med vårat gemensamma barn.
    Det är inte alls säkert att det är nåt fel på din man. Du kan bara ha haft riktig otur.
    Om man mot förmodan får ett tredje mf så kan dem börja göra en liten utredning.
    Det sista som lämnar en är ju hoppet! Ge inte upp, tjejen!! Lycka till!

• TrailerWash

Jag fick 4 mf när vi försökte få till nr 2.
    Förts dottern kom till utan problem men 2an var svårare.

Efter det 4e så skulle vi på utredning. Men innan vi blev skickade så tog läkaren några prover och då visade det sig att min sköldkörtelrubbning var större än vi trodde. Så jag fick en stor dosering av levaxin och även folsyra.
    Efter det blev jag gravid för 5e gången och då kom barn nr2.

Svar på tråden Vad fan är fel?