• Anonym (Jul)

Sexiga underkläder till Jul?

Vart kan man köpa sexiga damunderkläder till jul? Röda och lite tomteinspererade =) Hade tänkt överraska min sambo.. Ett seriöst företag som inte är så jättedyrt önskas.. Ett + om någon har handlat från det tidigare..

• Svar på tråden Sexiga underkläder till Jul?
  • Anonym

www.helenasunderklader.se/

Här har jag handlat underkläder. Verkar inte som om de har just tomteinspirerade underkläder, men de har ju röda i alla fall!! Sen kan du ju alltid ta på dej en tomteluva för att få julkänslan..

• Anonym (Jul)

Tack så mycket =) Ska kolla in deras sida.. =) Det gick bra med frakt och allt sånt?

Någon som har någon mer sida att bidra med? =)

• Anonym

Det var inga problem att beställa därifrån. Snabb leverans och allt!

Anonym (Jul) skrev 2007-11-06 12:59:54 följande:

Tack så mycket =) Ska kolla in deras sida.. =) Det gick bra med frakt och allt sånt? Någon som har någon mer sida att bidra med? =)
  • Anonym (Jul)

Oki.. ska kika närmare på det =)

• Anonym (Jul)

hallå? =) ingen annan som planerar att göra sig lite julfin? =)

• Anonym

Googla på jul och sexiga underkläder =)

• Anonym (Smurf)
    Anonym skrev 2007-11-06 23:17:29 följande:
    www.kroppsnara.se/index.phpär hade dom massa, ska kolla lite själv
    Håller med de har en hel del annat snygg också...har beställt därifrån och fått snabb leverans plus att de har fri frakt.
  • Anonym (Jul)

Den sistnämnda sidan var verkligen bra =) Tror att det blir en beställning därifrån =)

• Anonym

lustjakt.se har massor av fina underkläder som är både julinspirerade och vanliga. De är i bra kvallité och har bra priser!

• Anonym (Jul)

Nått mer tips? :)

• Anonym (sy själv)

Jag har fått underkläder ifrån både helenas och elite och måste säga att när man väl packar upp dem hemma så känns de sååååå billiga. Kvaliten är väldigt syntetisk, dåliga sömmar och en illa passform. Sen har flickorna generellt silikonbröst på bilderna, något att tänka på om man som jag har större och naturliga. Det finns inget som "umpfar" brösten i dem sas

Så jag hittar sexiga underkläder på h&m, lindex och kappahl. Kolla nu inför jul - skulle inte förvåna mig om det finns något rött och sexigt på h&m. Vit päls finns att köpa i vanliga tygaffärer, bara att tråckla på.

Samma sak om man vill ha en liten sexig klänning. Köp en meter rött stretchigt "sammets"tyg i syaffären, brukar ligga på under 100:-/metern. Om du har en stretchklänning sen innan vänd den på avigan och rita av på det dubbelvikta tyget. Annars ta ett linne el nåt och sväng ut vid kjolen. Klipp ut och sy ihop. Klipp upp urringning och klipp av till bästa längd. Fålla med vit päls.

Det är toklätt, blir skitsnyggt och är jättebilligt! Och jag är absolut ingen sömmerska, jag gjorde kläder till min barbie av sockmuddar när jag var liten, that's it

• Anonym (Jul)

Oki.. Tack =) Det var ett jättebra tips!! Jag hade också tänkt på de där med att alla på dom där sidorna ser uta att ha silikonbröst.. Så man vet ju inte hur dom kläderna skulle passa på en själv? Hm.. Jag är inte så händig på att sy.. Har inte ens en symaskin.. =p Men jag kanske kan låna en och svänga ihop ett juligt klädesplagg =)

Svar på tråden Sexiga underkläder till Jul?