Inlägg från: Heaven81 |Visa alla inlägg
  • Heaven81

Vita hem del 6

Hallå!

Kan inte lägga ut bilder i tråden (nån vänlig själ kanske vill förklara hur jag ska gå tillväga för att göra det?) iaf.. har lagt ut lite bilder under -julen 2007- i mitt galleri och mer kommer allt efter som.

strutarna jag gjort är av gamla notblad som jag fynda på loppis för några kronor, en del var från slutet av 1800-talet, kändes lite klyvet att sitt och riva ut bladen

ljuskronan är också loppis och den gav jag 30:- för, har bara klätt den med granris än sålänge men ska i dekoration i den också, får väl hålla mig till tåls till 1:a advent med att hänga upp den, vill NU!!

plåtstrutarna är förra årets kap, 10:- st för dem.. var bara tvungen att ha dem!

mkt fynd blev det nu, kanske hade hört mer hemma i en loppis tråd

• Heaven81
    mimmamum skrev 2007-11-06 16:20:35 följande:
    Heaven är du plus-medlem?
    japp det är jag
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-06 16:22:58 följande:
    Heaven: Du klickar upp bilderna och sen högerklickar du på Kopiera och sen är det bara att klistra in i tråden. Granriskronan är superfin! en sån ska jag med ha, måste bar komma på ett bra ställe att hänga den.
    Ok, tack! får testa det nästa gång.
    måste man ha ett ställe att hänga den på också det har inte jag heller än, men upp ska den, nånstans
  • Heaven81

Haha gud va söta!

Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 11:27:44 följande:
    Sylt: Superfina! Tandborsten bra måste jag ha!!*hämnas genom att bomba sylt med stökiga bilder på barn i magsjukekarantän*Trodde att man ska ta det lugnt när man är sjuka, men icke..
  • Heaven81

Oj, orkar inte ens läsa ikapp allt

I helgen fick jag äntligen lite tid över för julpyssel, har lagt in det mesta under JULEN 2007 i mitt galleri, välkomna in

• Heaven81

kikar in

har lite nytt hos mig i galleriet, julmappen!

• Heaven81

nytt i mitt galleri, i barnens rum. Har bl.a målat ett micki kök vitt och gjort om lite:) välkomna!

• Heaven81
    Mufflon skrev 2007-12-12 17:55:55 följande:
    MiaMariah o Heaven81, fina bilder!!
    lillafruluva skrev 2007-12-12 18:05:21 följande:
    Superfint!!
    MiaMariah skrev 2007-12-12 18:18:43 följande:
    tack!
    tack tack
  • Heaven81

Hej!
    Vet någon var man kan köpa papper till skrivaren och skriva ut bilder på som man sen kan stryka på textilier? Hoppas någon förstår vad jag menar

• Heaven81
    juliah skrev 2007-12-13 16:51:39 följande:
    Heaven, i bokaffärer, åhlens...kanske?
    Lisa1981 skrev 2007-12-13 16:55:07 följande:
    Heaven, jag köpte  mina på Claes Ohlsson
    Ok, Tack!
  • Heaven81
    LinaoMatilda skrev 2007-12-17 21:24:17 följande:
    Så vacker!
    Tack snälla
  • Heaven81
    Himmelbit skrev 2007-12-17 21:30:41 följande:
    NEEEJ! Jag kunde inte komma in till dig - jag har väl hälsat på innan har jag för mig..
    Hm.. men vad konstigt! Jag har inte ändrat några inställningar ju
  • Heaven81

Ja va konstigt! Har min sida öppen för alla inloggade.
    men om ni hoppar över länken och går in på sidan genom mitt nick då?
    aja mystiskt!

• Heaven81

Gott nytt år alla

Har inte hunnit sitta här alls nu under jul och nyår, men det ska det bli ändring på nu när vardagen rullar igång igen!

Har lagt ut nyårsdukningen i mappen julen07 om nån vill se.

Svar på tråden Vita hem del 6