• musli

Vita hem del 6

Här kommer bilder på mina fantastiska lamm-skinn som kom tillbaks med posten idag från Tranås!!!! Saknar mina lammisar men nu får de värma oss i soffor och sängar istället!!!

5 härliga lamm-skinn!!!!

Och så fick vi vår sovrums-tv också idag men den smäller inte lika högt som mina lammisar!!!

• musli
    pressan skrev 2007-11-06 17:21:41 följande:
    Men hallo.. hit med några.. du kan då aldig behöva ha såå många fina fällar... UNDERBARA
    Åååh jo... Bor i jämtland serru, här är det kallt!
  • musli
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-06 17:28:30 följande:
    Musli: det är väldigt kallt i Göteborg med! Skicka genast hit minst ett!!pressan: Tack! Jag tycker nog med att de låga är finast i formen, men jag vill hellre ha andra än dessa tråkiga från ikea.
    Kan hålla med om att Göteborg är kallt men mer på ett rått sätt... Här uppe är ju -20 inte särskilt kallt iom att det är torr kyla! Men inomhus blir det lätt kyligt ändå så nu ska vi hålla värmen i vinter!
  • musli
    mimmi006 skrev 2007-11-06 18:12:47 följande:
    Oj, jag missade att läsa en sida! *fniss* Därav ikea inlägget *tjatig*Musli- har ni egna får/ lamm? Jag vill också ha FEM skinn! Är glad om jag får en liten lock...
    Vi har haft får och lamm och en folkilsk flaskad bagge! Vi gjorde oss av med hela besättningen i augusti i år eftersom alla tackor började bli till åren komna och hade lammat många gånger, baggen var för jobbig att ha att göra med och lammen ligger i vårat frysfack i fryshuset och nu även på vår soffa där alla 5 ligger just nu!
    En lock kan jag kanske åstadkomma!
Svar på tråden Vita hem del 6