• Mori

Vita hem del 6

VSM: Vilka underbara hyllor! Var får man tag på sånna?

Blev inspirerad av alla strutar, så jag gjorde några jag med, i miniformat (7 cm)!

Dottern fyller år och jag höll på att måla en tavla till hennes rum. Bestämde mig för ett av trollen i en bok jag läst som barn...Men halvvägs kom jag på... tänk om hon blir rädd för trollet!? Vad tror ni, ser trollet läskigt ut. (Inte färdigmålat ännu, så ögonen saknar pupiller och er rätt otäcka ut!)

• Mori

LCroft: Då ser det inte så otäckt ut då? Vet du, jag är inte hller "äkta", jag tål inga dofljus, inte ens schampo som luktar. Kör med urtråkiga apotekets grejer

• Mori

VSM: Tack! Då blir det nog inga hyllor för mig

• Mori

Knyttis: Åh så skönt! Blir lite avis... En kompis pluggade till hudterapeut och hade mig som försökskanin då, saknar det mycket! Nu är hon fullbokad för jämnan..

Gemmeli: En slant Några stycken lördagspengar sådär, tänk om man vore miljonär!

• Mori
    LCroft skrev 2007-11-06 20:46:33 följande:
    Nej inte alls otäckt, gulligt juh! Fler som mig, vad bra!
    Inte helt lätt alla ggr att vara så allergisk. Måste påpeka det i skolan jämt för att kunna vara med på lektionerna, och största problemet är ju att jag inte kan gå in i alla fina affärer som kränger dofljus!
  • Mori

malins79: Tackar! Börja med att kalkera och "fylla i" om du tycker det är kul att måla. Brukar vara skoj och bli snyggt, om man tycker det är svårt att måla på fri hand. Sen kan du ju alltid avancera lite i taget Tusenfotingar funkar väl, dom är ju söta!;.)

gemelli: Verkar vara lite väl högt pris, just som du säger! Nja, vi konkurerar nog inte med er, såvida inte huset skulle hamna på en sisårar 30 000 eller så Vi pluggar ju båda två, så lånelöftena är inte saftiga direkt Väntar med spänning på att ni ska flytta hit till Strängnästrakten och börja sälja vackra saker

• Mori

Sylt: Tack tack! Va goa ni är!

Knyttis: Ska vi av staten att de utöver barnbidraget ser till att alla mammor får gå på spa en gång i månaden, och får varsitt presentkort på sviiiindyra kläder någon gång i halvåret

Bea: Vilka fina sker! Du tar så fina foton. Jag är så otålig när jag ska plåta så det blir aldrig bra. Va gulligt med flygplanet Moa gör en liknande variant!

• Mori

Nu ska jag baxa ner rumpan i soffan och klämma i mig Geisha tills jag mår illa...*viskar*...pms...

• Mori

gemelli: *ASG*!!!!

Julia: Mysiga leksaker. Min mamma brukade virka kläder till mina dockor och nallar, tänker tillbaka på dem när jag esr bilderna

• Mori

Slänger in ännu en bild, hejda mig om det blir för mycket

Kan ju inte sitta sysslolös framför tv:n ens, så jag virkade en minitoffel. Jag har ju inget tålamod så det får bli små nalletofflor

Svar på tråden Vita hem del 6