Vita hem del 6
Hittade hit
Hittade hit
Åh nya allti hemmet var bra. Fina bilder från Ylva Skarps hem.
MM: Jodå ganska så bra med mage och mig. Tröttheten kommer och går och just nu är jag inne i en hemsk trött period igen. så jobbigt. Får ingenting gjort, bara sover och slappar.
Hur mår du och mage?
MM: Tror inte heller det är någon fara men jag förstår din oro.
Nyss hemkommen från ett barnklädesparty och jag är grön av avund. Har varit ett såååå vackert vitt hem. Helt otroligt, jag bara dånade när jag klev in. Dessutom vid vattnet med en stor veranda över havet. Vill också bo så
Suck vad trist mitt hus kändes just nu
13 år emellan: Har nog missat det. Lägger till dig.
Himmelbit: Var liksom inte beredd på vad som skulle komma Men en kamera hade definitivt varit på sin plats. Fick en massa ny inredningsenergi i alla fall. Hoppas verkligen den orken håller i sig till morgondagen.
Kan i alla fall tipsa om hemsidan till ägarinnan av klädpartyt. Jättefina barnkläder
www.enzokidz.se
Mori och morsan martina: Fixat
Dags att sussa. Natti
Idag är det städning och shopping på schemat. Har legat vaken halva natten och inrett här hemma. Fick sån inredningskick efter i går kväll.
Tänkte åka en sväng till åhlens och kika på hjärtlusstaken. Nån som vet pris?
Har lite nytt i bloggen www.alfridashem.blogg.se
Kajsa M: Tack, det var ett lagom pris
Nystädat här hemma och några clean cotton ljus som brinner i vardagsrummet...*myser*
Synd på de nyputsade fönstrena bara att det regnar
Lynn: vad det värkte i mitt mamma hjärta när jag läste om er fest med"vännerna". Du skrev så bra innan om att vara förälder.
Gemelli: Jättelycka till
MM: Jag blir alldeles stum och kan knappt förstå det du skriver. Det är ju helt sjukt. Men snälla lämna inte FL
Juliah: Grattis till skåpförsäljningen
Idag var jag iväg på lite shopping. Inget gick som jag ville, antingen var det jag skulle ha slut eller så passade det inte. Blev i alla fall den fina ljusstaken från Åhlens som de flesta här inne har och två små glasstjärnor från Indiska till fönstrena.
Dags för Greys