Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita hem del 6

Nu äntligen har min Allt i hemmet kommit. Bläddrade lite i den på lunchen sen somnade jag!? Hjälp vet inte när jag bara somnade sådär mitt på dagen senast. Tur att jag vaknade igen och kunde åka tillbaks till jobbet

• Anton2005
    MildaMaränger skrev 2007-11-06 13:22:08 följande:
    hi..,jag undrar vad det kan bero på?? emmasa... allt bra med dig och bullen?
    Inte kan man vara trött redan, jag räknade ut att jag är ungefär i vecka fyra om jag räknat rätt. När jag väntade Anton kände jag inget fören runt vecka 6 (visste iofs inte att jag va gravid då)
  • Anton2005
    Ankmor skrev 2007-11-06 13:24:00 följande:
    Jamen såå dålig var den väl inte?! Jag fick den igår och tycker den är jätteintressant!
    Ha ha nej jag tycker den verkade jätte bra. Ska läsa den massor när jag kommer hem från jobbet sen
  • Anton2005
    gemelli skrev 2007-11-07 10:25:06 följande:
    God morgon...Idag har jag varit på hinsvepning, skönt NOT! Shit vad ont det gjorde, men vad gör man inte för att den lille ska ut Så nu får vi se om det ger nått resultat Hoppas jag hinner köpa krokarna till Syltan innan jag ska in och föda idag, hahahaha Näää nu ska jag läsa ikapp lite.
    Hoppas att lillen bestämmer sig för att titta ut snart. Hur länge har du gått över? Jag gick över en veck aprecis med Anton
  • Anton2005
    gemelli skrev 2007-11-07 13:28:48 följande:
    Halleluja, nu skrämmer ni ju upp mig.Kanske är dax att ringa min man då
    Åh lycka till! Gud det pirarr i hela magen när jag läser här och tänker att snart har du en liten goding i din famn
  • Anton2005
    gemelli skrev 2007-11-07 13:42:27 följande:
    Men vad tyckte ni om fåtöljen, var den ingen vidare?
    ja tycker den va jätte fin, skulle verkligne kunna tänka mig en sån själv
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 13:44:13 följande:
    hihi jag tyckte att du skrev till gemelli först... hahaNope könet spelar ingen roll och jag är glad om den är frisk och kry...
    Spelar ingen roll här heller men jag är såååå nyfiken så vi kommer ta reda på det den här gången oxå
Svar på tråden Vita hem del 6