Inlägg från: VeroniQa |Visa alla inlägg
  • VeroniQa

Vita hem del 6

Hej på er!

Oj vad jag missat mycket, har varit uppe i Mora i fyra dagar å märker att jag har typ 1000 sidor att läsa igen
    Jag måste bara berätta Körde upp idag å fick mitt efterlängtade KÖRKORT!!!
    Känns verkligen helt underbart nu när man flyttat ut på "landet" En helt ny värld som öppnat sig!

Hann även med en del shopping SÅKLART Måste verkligen rekommendera en helt underbar butik för er som har vägarna förbi Mora "Slott & Koja" Nästan värt att åka till Mora bara för hennes sortiment
    Men visst finns det en del "dalkullor" här i tråden? Glad åk dit säger jag bara, hon hade hur mycket som helst!

Ska uppdatera min blogg snart med alla fina inköp som det blev...

Hoppas ni mår bra allihopa!

• VeroniQa
    Adamama skrev 2007-11-07 23:27:26 följande:
    Åh grattis! ...jag minns när jag fick körkort...drömmer mig tillbaka till ungdomen... Var så glad och euforisk i dagar att jag minns hur paff jag belv när jag plötsligt fick en finne. Jag trodde på något sätt att världen hade blivit perfekt när jag fått mitt körkort. Nu skulle allt bara vara fantastiskt och dålig hy passade inte in i den bilden.
    Tack! Kul minne
    Surfturf skrev 2007-11-08 07:35:23 följande:
    VeroniQa: Grattis till körkortet, måste ta mig i kragen jag med, skäms....Kan du rekommendera Mora?Detta är min bästa datatid på dagen, två tonårstjejer som rusar runt och gör sig iordning till skolan, då får man sitta här ifred.Idag skall jag på jobbintervju, snälla håll tummarna.Fick erbjudande om att "homestyla" igår hos mäklare, så det finns som backup jobba annars. Men vill så gärna ha det jag skall söka.Jag har blivit tillagd hos några av er, men då frågas efter lösenord??
    Tack!
    Ja jag kan verkligen rekommendera Mora, har släkt där så jag hade nån att bo hos men annars kan nog körskolan fixa boende. Finns fyra eller fem körskolor i lilla Mora, jag körde hos "Dala trafikskola" superbra!
    Tog lång tid för mig oxå innan jag "tog tag i saken" men känns helt underbart nu när man har körkortet tre månader senare
    juliah skrev 2007-11-08 07:45:01 följande:
    Håller tummen för dig Surfturf!Grattis Veroniqa till körkortet!malins, hoppas du fyndar något riktigt roligt idag!
    Tack! Glad
    mimmamum skrev 2007-11-08 07:47:01 följande:
    Godmorgon!Adamama-såfint det blev i lilla köket! Måste vara en dröm att ha en sådan liten vrå!VeroniQa, grattis! Då har du varit i mina hemtrakter alltså! Jag jobbar i Mora!Surturft, jag håller tummarna!
    Tack!
    Jasså du jobbar i Mora, förstod att du bodde nånstans i närheten med tanke på "pållarna" Antar att du varit inne i butiken som jag skrev om? Visst har hon mycket fint? Skrattande
  • VeroniQa

Tänkte bjuda på lite bilder på dagens inköp Glad Måste nog säga att jag funnit min favoritbutik www.asaocharstiderna.com tack vare "Emmasa" å "Juliah" Tack!

Någon som känner igen den här spegeln?? *härmapa* Har varit "kär" i den sen jag såg den gör första gången....

Två underbara lampor som ska få hänga i vardagsrumsfönstret....

Å så en bild på lite av inköpen från Mora, zink från "Slott&Koja" hon hade verkligen massor Skrattande

Nä nu ska jag sluta "terra" er med bilder Ska läsa ikapp allt som jag missat! Hoppas ni har en bra kväll allesammans!

• VeroniQa
    mimmi006 skrev 2007-11-10 22:25:09 följande:
    Veroniqa- oj, så mycket fint! Det låter så härligt där, jag vill också dit nån gång... Första bilden såg ut som det gör här hemma i hallen, tur att vi har så bra smak
    Tack  Ja du får ta en sväng hit ner nästa gång du är i storstan Skrattande 
    knyttis skrev 2007-11-10 23:00:12 följande:
    Veroniqa - Åh vad mycke fint du hittat!LCroft- Grattis till sonen!Nu ska jag fortsätta sy mina julpynt!Har just druckit ett glas vitt så får se hur sömmarna blir...lättpåverkad verkar de som nu...
    Tack

Oj va mycket bebisprat det var i tråden ikväll...hihi har väl läst ikapp typ 30sidor nu eller nåt Förvånad Kan inte fatta att jag redan är i v.32! Vart tog den här graviditeten vägen! Men det blir väl kanske så när man har fullt upp med första barnet....
    Så snart ska lillebrors rum inredas (fullt med kartonger för tillfället Förvånad) gissa vilken barnsäng jag drömmer om??

Nån som kan komma med bra namnförslag på en lillkille??! Diskussionerna är riktigt "heta" här hemma, vi tycker sååå olika Ledsen 
    ljuvligadrommar.blogspot.com ♥ Leo & lillebror i magen ♥
  • VeroniQa
    Sylt skrev 2007-11-10 23:18:23 följande:
    Jag gillar Leo o Max
    Ja, Max är supergulligt! Ett av "mina" förslag är Maximilian så då blir det ju "Max" Skrattande
    Tack för ditt förslag!
  • VeroniQa
    Sylt skrev 2007-11-10 23:38:03 följande:
    Vilka förslag är "mot"
    Menar du vad min sambo tycker?? Han har väl egentligen inga förslag, bara diskuterar emot mina han vill ha ett "vanligt" namn men vad är DET för namn då?! (usch va trist det låter) *suck* men han var inte helt emot Max Ett av mina favoritnamn är Mio, passar det med Leo Glad
    Beatrize74 skrev 2007-11-10 23:38:50 följande:
    Oj vad mycket fint!!!!
    Tack!
    ljuvligadrommar.blogspot.com ♥ Leo & lillebror i magen ♥
  • VeroniQa
    Ankmor skrev 2007-11-22 21:51:04 följande:
    Nu har jag luskat runt bland gardiner på Laredoute och kommit fram till att det måste vara längden i dm. På Ellos tex anger de ju längden i cm
    Åh tack för hjälpen! Va snällt att du tänkte till  Såklart det måste betyda det Glad
  • VeroniQa

Visst var det nån här som hade så snygg hatthylla från Åhléns?? Att det ska vara så grymt svårt att hitta vita hallmöbler! Någon som har snygga bilder på sin hall med vita möbler??

• VeroniQa

Alla ligger säkert å sussar men jag har lyckats få till ett nytt "juligt" inlägg i bloggen Glad
    http://ljuvligadrommar.blogspot.com/
    Har varit lite dålig på att hänga med här i tråden, men snart så kanske det blir lite mer tid över eller nåt Är ju så mycket som man vill fixa med...
    Men jag är sååå glad att ni finns, tack för all inspiration

ljuvligadrommar.blogspot.com ♥ Leo & Lillebror i magen♥
  • VeroniQa

Hej på er allihopa!
    Hoppas ni alla haft en underbar julhelg och ett gott nytt år Glad
    Här är det väldigt lugnt på inredningsfronten just nu
    Den 2/1 fick Leo äntligen sin lillebror! Maximilian ska han heta och han är verkligen helt underbar

Var bara tvungen att kika in å berätta det, får väl se när man har tid att börja pyssla här hemma igen men först ska iallafall julen ut!

Ha en toppenkväll allesammans å kram på er

ljuvligadrommar.blogspot.com ♥ Leo & Maximilian♥
  • VeroniQa

Hej på er allesammans!
    Här kommer ett sent inlägg Glad
    Var evigheter sen jag skrev nåt, men det är liiite mycket just nu, har inte hunnit vänja mig vid livet som tvåbarnsmamma MEN nu har jag iallafall lyckats få till ett nytt inlägg i bloggen, båda killarna har sovit hela kvällen!

Så välkomna att kika in i Leos rum http://ljuvligadrommar.blogspot.com

Ha de gott!

ljuvligadrommar.blogspot.com ♥ Leo & Maximilian ♥
  • VeroniQa

En liten fråga! Hoppas ni har några tips Glad Har tänkt önska mig en kaffebryggare i födelsedagspresent, några tips? Självklart måste den vara både SNYGG å bra Flört 
    Har kikat lite på Moccamaster, men det borde väl finnas fler??! Runt 2000kr får den kosta...

• VeroniQa

Gokväll!
    Var visst ingen som hade nåt tips på kaffebryggare? Kanske ska fråga vad ni har för någon hemma hos er istället??
    Glad
    MM - Va underbart med första sparken! Blir så verkligt då

Svar på tråden Vita hem del 6