Adamama skrev 2007-11-07 23:27:26 följande:
Åh grattis! ...jag minns när jag fick körkort...drömmer mig tillbaka till ungdomen... Var så glad och euforisk i dagar att jag minns hur paff jag belv när jag plötsligt fick en finne. Jag trodde på något sätt att världen hade blivit perfekt när jag fått mitt körkort. Nu skulle allt bara vara fantastiskt och dålig hy passade inte in i den bilden.
Tack! Kul minne

Surfturf skrev 2007-11-08 07:35:23 följande:
VeroniQa: Grattis till körkortet, måste ta mig i kragen jag med, skäms....Kan du rekommendera Mora?Detta är min bästa datatid på dagen, två tonårstjejer som rusar runt och gör sig iordning till skolan, då får man sitta här ifred.Idag skall jag på jobbintervju, snälla håll tummarna.Fick erbjudande om att "homestyla" igår hos mäklare, så det finns som backup jobba annars. Men vill så gärna ha det jag skall söka.Jag har blivit tillagd hos några av er, men då frågas efter lösenord??
Tack!
Ja jag kan verkligen rekommendera Mora, har släkt där så jag hade nån att bo hos men annars kan nog körskolan fixa boende. Finns fyra eller fem körskolor i lilla Mora, jag körde hos "Dala trafikskola" superbra!
Tog lång tid för mig oxå innan jag "tog tag i saken" men känns helt underbart nu när man har körkortet tre månader senare

juliah skrev 2007-11-08 07:45:01 följande:
Håller tummen för dig Surfturf!Grattis Veroniqa till körkortet!malins, hoppas du fyndar något riktigt roligt idag!
Tack!

mimmamum skrev 2007-11-08 07:47:01 följande:
Godmorgon!Adamama-såfint det blev i lilla köket! Måste vara en dröm att ha en sådan liten vrå!VeroniQa, grattis! Då har du varit i mina hemtrakter alltså! Jag jobbar i Mora!Surturft, jag håller tummarna!
Tack!
Jasså du jobbar i Mora, förstod att du bodde nånstans i närheten med tanke på "pållarna"

Antar att du varit inne i butiken som jag skrev om? Visst har hon mycket fint?