Inlägg från: Kickan07 |Visa alla inlägg
  • Kickan07

Vita hem del 6

Anton-Får jag köpa boken vit jul av dig, snääälla? Den är säkert redan tingad men annars vill jag jättegärna det.

Kajsa- Lexingtonhjärtat var så fint, var hittade du det?

VSM- Ang magsjuka så är det så i vår kommun att man inte får lämna barn på förskolan om någon i familjen har det, tyvärr.

Sunna- Ni hade det väldigt fint hemma hos er!

Adamama- Jättemysigt kök till sonen. Färgen ni har i lekrummet (på väggarna) var så fin. Har du ncs nr el är det tapet?

Juliah-Förstår dig helt med mössen. Synd att dosan inte funkar, hoppas dem uppfinner nåt mirakelmedel som utrotar de små kräken för gott !!

• Kickan07

Adamama- Det var ju synd, men som sagt, jag kan ju utgå från Sandbergstapeten. Den är för övrigt också väldigt fin, helt i min smak!!

• Kickan07

Förresten Adamama angående nya/gamla hus så håller vi ju på och bygger nytt. Jag kan i bland känna mig orolig för att inte få till samma mysiga charmiga känsla som man lättare skulle fått i ett gammalt hus(bor i ett hus från början på 1900-talet nu med allt vad det innebär i charm men även extra arbete såsom vedeldning, dragiga fönster osv.)

I vårt fall blev det nybygge för att husen i vår omnejd blir så dyra (=kostar lika mycket el mer om man ska renovera det som man vill ha det) + att vi inte fått tag på något vettigt i det området vi ville bo.

Men som sagt, jag hoppas verkligen att det kan bli mysigt och hemtrevligt i vårt nya hus ändå. Och det är ju mycket därför jag hänger här, jag får så mycket inspiration från er. Ni är så otroligt duktiga på att få till det lilla extra

• Kickan07

Förlåt att det blir många inlägg, är lite virrig. Men är det någon som vill förklara hur man lägger in bilder i sitt galleri. Pinsamt att fråga men är helt lost när det gäller datorer.

• Kickan07

Anton, förstår om det är många som vill ha den Du kan inboxa mig när du bestämt dig!

• Kickan07

Vilket fint hjärta Juliah, verkligen vackert!

• Kickan07

Gokväll!
    Trots att jag inte bidrar med några bilder till tråden (förhoppningsvis blir huset färdigt nån gång så även jag kan visa lite) undrar jag ödmjukt om jag ändå kan få komma in i era bildgalleri? Det skulle vara såå roligt!

Vad roligt för dig VSM att du fått sålt två lampor till. Det var jag som köpte en av dig tidigare i höstas och velade (mitt andranamn) om jag skulle ha en eller två. Lampan ligger fortfarande nerpackad i kartongen i väntan på flytt. Den kommer nog bli kanon i vårt kök sedan! Tack för hjälpen Du hade det förresten jättefint hemma hos dig!

• Kickan07

Tack mimmi

Vsm-Vet precis hur det är att vara hemma och ha tråkigt. Extra jobbigt när barnen är sjuka.. Själv tycker jag dagarna går såå långsamt när min man åker till bygget direkt efter jobbet och inte kommer hem förrän sent. Tro mig, jag älskar verkligen min son men i bland behöver man prata med någon vuxen! (förlåt att det var ot) Då är det iaf kul att smita in här emellanåt

• Kickan07

Tack Lcroft!

Vsm- Tack för att du frågar. Åh, det går så långsamt med byggeriet. I bland undrar jag verkligen om det är värt det.. Nu är iaf nästan all fasadpanel uppsatt och fönstrena sätter snickarna upp nästa vecka (förhoppningsvis, man vet ju aldrig säkert med hantverkare). Min man och svärfar isolerar och plastar taket på övervåningen. Ja, som ni ser är det rätt långt kvar innan all min inredningslust får ta vid. Jag är ju sådan att jag vill att allt ska hända precis NU! Barnsligt, jag vet

• Kickan07

Juliah- Superfin tvättstuga, helt i min smak! Där kommer du (ni) trivas

Kajsa- Panelen gjorde sig jättebra där! Blev lite mer ombonad känsla nu. Föstår att du fått smak och vill ha mer!

Svar på tråden Vita hem del 6