Vita hem del 6
nytt i bloggen
alskvart.blogspot.com
nytt i bloggen
alskvart.blogspot.com
Värsta supermamman: Ja vit skulle den bli fin=)
nytt i bloggen
alskvart.blogspot.com
Jezzzika: min man verkar ha blivit sådan när vi träffades, han var nämligen inte sån innan. Tror inte det är jag som gjort det.. Men jag är väldigt tacksam, har bara gott att säga om min älskling
när jag var på min systers dop fÖr sin yngsta så såg jag ett fint bord i kyrkan(de hade ljus på det). Frågade nästan ifall jag fick köpa det av dem=)
men vågade inte!
Kom på att vi hade ett sånt rosa i källaren som min man målat vitt nu. Finns på bild i bloggen.
alskvart.blogspot.com
jag älskar med skåp. Har mitt underbara skåp i köket(bara bild i bloggen tyvärr)
Har dock ingen direkt plats men letar alltid efter nya. Har ett äppletskåp med två dörar, lågt, utan spegel nere i kälaren som är målat BRUNT?? varför måla det brunt när det måste varit brunt orginal. En dag ska det bli vitt.
sådär ser mitt ut fast en lucka till därere istället för låda! Och mitt är äldre
himmelbit:som detta
www.blocket.se/vi/13427971.htm
jisses vad ni skriver på. Måste spana in länkarna ni har lagt in.
ja det var fint. nu måste jag leta i blekinge om det finns några fina.
www.blocket.se/vi/14257551.htm
himmelbit. Jag har bild på
alskvart.blogspot.com under de första inläggen jag gjorde i oktober.
Detta var superfint. eller blir med rätt skötsel
www.blocket.se/vi/14242742.htm
Värsta supermamman. Tackar=) är rätt nöjd själv! 400 kr tyckte jag var ett bra pris på det. rätt häftigt inuti med orginal träkrokar som jag har barnmuggar på(har finporslin i det och mina barndomns muggar)
lite nytt i bloggen
alskvart.blogspot.com
nytt i bloggen
alskvart.blogspot.com/
lite nytt i bloggen.
alskvart.blogspot.com
Äääntligen ett nytt inlägg i min blogg.
alskvart.blogspot.com
Äääntligen ett nytt inlägg i min blogg.
alskvart.blogspot.com
Jag har sytt en klänning! Måste ju skryta=)
alskvart.blogspot.com