Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 07:54:36 följande:
Godmorgon!Jobbigt att behöva kliva upp så tidigt MalinS! Men kul med Rusta.Fotograf: Kul att ni flyttat, mindre kul att ni inte har nån toalett. Fina saker du köpt Alfas! Dammsugaren har vi på jobbet och jag tittar suktande på den varje gång jag jobbar.Barnvakterna som skulle kommit idag ( Mormor och morfar) är sjuka. Så det blir inget barnfritt dygna för mig och maken. Däremot så blir det loppis för min del. *maken vet att jag är redigt trött på hemmets väggar efter 4 dagar i karanträn*
*Snyft* Usch vad allt känns Jobbigt just nu Rörmockaren e här i dag..men vi får ändå inget vatten på några veckor...Jag orkar inte mer...Det är så drygt!!!! Sen blir de ju inte bättre av att man e sjuk Ville bara gnälla lite för jag e så lessen...Har ingen lust till något här hemma....sover inte på nätterna o e på ett hiskligt humör sen på dagen...Blääää för allt just nu.....
Fotograf: Så trist, förstår att du blir less på allt, men jag kan trösta dig med att när man sen har klart allt så är man så lycklig att man svävar på rosa moln hur länge som helst. Kram
Ja det e nog så..bara nu som allt känns hopplöst..nu sitter där en kran i köket i alla fall vid vasken