Vita hem del 6
Inredningstips tack:
Är ute efter sänglampor, har lagt upp 2 olika i mitt galleri. Vilken tycker ni är finast?
Inredningstips tack:
Är ute efter sänglampor, har lagt upp 2 olika i mitt galleri. Vilken tycker ni är finast?
Oj vad det är många av er som har "hemliga" sidor. Nu kan man ju inte kika in och få inspiration längre
Är nu efter en större bordslampa att ha i fönstret. Någon som har och vill visa? Vet inte riktigt vad jag är ute efter.
Tack!
Min dator har crashat, och alla favoriter försvunnit. Bland annat alla mina favoritbloggare
Letar efter en äldre kvinnlig bloggare, har tappat bort/glömt namnet. Har för mig att hon är i 55års ålderna och har nån afganhund. Någon som har en susning om vem jag pratar om?
Jag har en lång soffa och har vision om 3 smala höga tavlor bakom den. Jag ser framför mig slitna alt. helvita tavelramar innehållande gamal text, ex pergamentrullar, noter etc.
Någon som har tips hur man kan göra? Har ej sett liknande utan har bara en bild i huvudet.
Hej tjejer,
Snart kommer jag också vara ett plåster i denna tråden. Flyttar nämligen snart till Skåne
Undrar om någon vänliga själ vill tipsa om bra loppisar, auktionshus, antikbutiker i Skåne?
E det någon som vet mer om det där franska dokumentet/affisch som "lantlif" har bloggat om? Vad kostar det och vad står det på den?