Vita hem del 6
Milda maränger: Ja det är en hit att det programmet börjar. Ska bli så himla mysigt o inspirerande att se.Kan vi inte hjälpas åt att komma ihåg att kolla på programmet. Snälla!!!!! Jag har så jäkla dåligt minne. Ha en trevlig kväll.
Milda maränger: Ja det är en hit att det programmet börjar. Ska bli så himla mysigt o inspirerande att se.Kan vi inte hjälpas åt att komma ihåg att kolla på programmet. Snälla!!!!! Jag har så jäkla dåligt minne. Ha en trevlig kväll.
Lcroft: Skulleså gärna vilja kunna kolla in dina fina saker. Men jag kommer ju inte in:( Kram)
Lisa1981: Ser härligt ut med apelsinskivorna. Vilken temp har du o hur länge?
En liten påminnelse bara. Glöm inte leilas jul klockan 21.00 på tvn. Lite mysig att sitta o kolla in förberedelse inför julen på tv.
Tack Lisa1981.
Jag har sökt recept på saffrans skorpor men inte hittat. Skulle du vilja ge ut det? Ja det ska bli riktigt mysigt. Man skulle bara ha haft flera möjligheter att spela in 2 andra program me. *S*
lisa1981. Tack!
Jättestort grattis Mikahelaw. Kul att du är så glad. kram
Lady färgen finns endast hos färghandlare som säljer Jotuns färger. 1L bruten vit kostar ca 250 kr men den är jätte dryg. Låt inte färghandlaren.
Juliha: Jag skulle så gärna vilja komma in till dej . Kram dansdotter
Va mysig det såg ut i Juliha repotaget. Jättebra.
Reptaget finna på sidan 60-61 i bilgan
gemelli: Det finns en oljebaserad färg som är matt. Den heter Lady 15. Skulle ju vara synd om du målade golvet med vattenbaserad färg eftersom den inte håller o det är ju lite jobb med att måla ett golv. Jag skulle aldrig rekomendera en kund att göra det. Lycka till!
Det är Jotun. som är tillverkare av den färgen. Det är en kanon bra färg. Det finns i vattenbaserat oxå men den ska du inte ha utan oljeb.
Den heter lady 15 sidenmatt. Oljebaserad.
Man behöver inte slipa alls innan man målar en furutrapp, man grundar den först med en oljebaserad grundfärg sen en oljebaserad slutstryningsfärg.
Lady färgen är kanonbra att måla med. Den flyter ut o ser ut som sprutmålad. rekomenderar den. Den finns i Hb, sidenmatt o blank. Om man vill ha ett elegant gammalt utseende så bör man använda den sidenmatta annars så är det den halvblanka som har glans 40 påskalan. Den har jag själv målat trappen med. Den sidenmatta använder jag till möbler o hyllor o dyl. Bara att fråga på om det är nått ni undrar över. // Carina
miamaria: det låter som om du har början till influensan. Jättemånga som har så här i sundsvall. dom har fått influensan. Håller tummarna för att du inte ska få den utan att det stannar vid detta.
mimmi: jag är lite nyfiken att få kika in hos dej. Är jättenyfiken på köket, så du får gärna släppa in mej hos dej. =)
kram