Inlägg från: lillvilda |Visa alla inlägg
  • lillvilda

Vita hem del 6

hej nu har jag hittat hit till den nya tråden! Hann läsa igenom den gamla och kände att det var ju perfekt att vi fick starta upp på nytt! Ser att ni redan fyllt på tråden med fina bilder, jag suger åt mig av inspirationen, lagrar i mitt "inredarminne".

• lillvilda

nu har jag äntligen hunnit läsa i kapp jisses det tar tid det här, ni skriver mycket! Men det är mycket intressant oxå så det är ju värt att läsa i kapp! Fy vad trist med anmälningarna MM. Jag är ju kass på FLs regler men jag tycker inte jag hittar nått som upprör mig vidare mycket här i tråden. Däremot har jag hittat massor av inspiration. Jag blev förresten en "housekeppers box" rikare idag! Nu samlar jag sakta men säkert på mig saker till huset vi ska flytta in i till våren. Jag läängtar!!!

• lillvilda
    Sunna skrev 2007-11-08 10:26:41 följande:
    Men hur gör man när man ska citera inlägg från flera sidor?Det försvinner ju när jag byter sida! Jag kommer ju inte ihåg vad jag ska kommentera annars..
    Det fundera jag över oxå.Hur gör man??
  • lillvilda

Jag har för mig att jag mådde bra fram till v8 sen blev jag illamående och spydde framtill v 16.

Anton2005 skrev 2007-11-11 08:34:10 följande:
    Måste fråga er för jag är lite fundersam. Enligt mina beräkningar så ska jag vara i vecka 6 nu och med Anton mådde jag ju illa jämt och spydde mest hela tiden.Nu känner jag absolut ingeting så jag bö´rjar nästan bli nervös att jag inte är meed barn.Har någon av er mått bra såhär i början av graviditeten?
  • lillvilda

juliah: jag undrar skulle jag kunna få komma in i ditt krypin??

• lillvilda

tack juliah!! nu ska jag in å titta!

juliah skrev 2007-11-11 20:24:56 följande:
    Tack snälla ni ! SOM jag har längtat efter denna tvättstugan. Nästa gång får ni se den helt färdig det lovar jag.Släpper in er som vill se.
  • lillvilda

Jag är en sån som kan tycka att vissa saker är fint hos andra men inte hos mig och det här är nog ett fall av det.Tittar in hos dig och tycker du har ett trevligt och fint hem samtidigt har vi har spenderat de sista 3 åren i vår lägenhet med att utrota fejkade breda träslister, stuckatur i taket och marmorerade tapeter osv. haha.
    Men är det nått jag lärt mig av att titta runt i folks hem på nätet är att det är så härligt att hemmen ser så olika ut.

versan skrev 2007-11-11 22:21:40 följande:
    Plastlister eller rättare sagt frigolitlister Det hade vi i våran gamla lögenhet och ska sätta i vårt Nya hus nu Bilder finns i mitt galleri.Undrar du något så fråga i mitt krypin då ni skriver så mycket så jag hinner ju aldrig på en miljon att läsa ikapp.
  • lillvilda

juliah: dn tvättstuga är underbar både jag å sambon satt å drömde oss bort och tittade på den igår

• lillvilda

åh jag har inte varit in å sett det förän idag. hoppas det gått bra för dig!

gemelli skrev 2007-11-13 11:13:15 följande:
    Hej Flickor,Tänkte bara informera er alla om att jag kommer bli igångsatt IDAG Var inne på kontroll idag och vi/dom bestämmde att dom sätter igång mig redan idag. Så nu är vi bara hemma och packar lite och äter upp oss inför förlossningen... Förhoppningsvis så skriver jag här för sista gången med Vide i magen.Kram kram alla,från gemellips. skriv inte förmycket nu så jag har en changs att läsa ikapp
Svar på tråden Vita hem del 6