Vita hem del 6
NR: www.edvinscorner.se
för matteusshopping på nätet!
NR: www.edvinscorner.se
för matteusshopping på nätet!
asg* ja förlåt! MM
Sylt: hehe så det var du som köpte spegeln!! Var det sista dagen i lördags hon hade öppet? Jättefina saker du shoppat!
Fluffiga moln: åh en sådan underbar kamin!
jullan: är du nervös?, Du kommer ihåg vad jag sagt om min blogg och din dator!!!???
Hoppar in här lite, har lagt en bild på vår julgirlang i galleriet (kunde inte få in den här). Är supernöjd och ville visa upp den fler bilder finnas i min blogg: www.hvitasinnen.blogspot.com
FM: tack själv!
jullan: nä så får du inte säga, blir ju dönyfiken! Men vad det än är (om det är något kul) så förtjänar ditt hem att visas upp gumman!
hihi det sista tyvärr....
julia: oj då, låter mycket spännande... Fast denna på Ilva var nästan lika dyr. ilva har mycket underlig prissättnig!
Tack för snälla kommentarer om min girlang!
Karamellfab: du känner ingen i Skåne som kan skicka? Denna på Ilva är nästan lika dan: www.ilva.se/afdeling/lampor/55/bordslampor&prpage=8&setpage=3&btn_pp.x=9&btn_pp.y=9
church
det var någon som undrade om julpynts rean på Ilva, var där i lördags, grymt utplockat på 1 dag!
Kajsa: lite sent, men älskade ditt rosa underbart söta julpynt!
miaM: åh jag älskar maileg!(har bilder i min blogg-om någon missat får göra lite reklam för bloggen www.hvitasinnen.blogspot.com ) Får inte titta på fler grisbilder för annars köper jag en-till mig själv!
juliah: instämmer med de andra, speciellt alabasters man! Ja de kunde kortat ner det porriga underklädesreportaget!
helenS: vår är inte nersutten men kuddarna rymmer sin väg, dvs glider ner. Men annars är den bra och prisvärd.
alabaster: den prickiga är från Village, Maileg har bara randiga o enfärgade...Ang färger, jag tycker det beror på vilken slags blå ellergrönt. Gillar babyblått/ljusljus blått, jag hade nog bara haft en färg för att undvika ett rörigt uttryck som det ju lätt blir i barnrum
Sylt: ja en sån gran vill jag också ha!
Jea: ok, är det man ska fråga efter, de är ju så söta!
alabaster: för tillfälligt är jag kär i dessa barnrum: angelattable.blogspot.com/search/label/Mitt%20hus
sylt: asg* förstår precis vad du menar!
juliah: förstår att du är helt slut! Fick du Maries autograf till mig????
Fluffiga moln: kan tipsa om ett gratis regigeringsprogram: Picasa från Google, man kan göra lite enklare saker i det iallafall!
numberone: jag tror coop har en liknande , nu på rean tog de 300 kr (ska säga tror för jag kan ha helt fel, men tyckte det var coop)
jen05: jag var där i somras, helt underbar affär! Om jag får gissa så här på rak arm så tror jag inte hon skickar. Vet att hon sa att det fanns vissa ÅF i Stockholm. Prova annars att fråga i hennes blogg www.lustfylltkeramik.blogspot.com/ kanske går det fortare att få svar där?
Sweet D: ebay är helt oslagbart (England) när det gäller skyltar av alla dess slag, sök på shabby så hittar du massor!
Sylt: hur går det med Tolix? Jag vet att en bloggare beställt från Ting ute och inne, men det är beställningsvara och du vill ju ha den nu!
MM: åh det var en sådan vi hade till sonen, sen sålde vi den. Ångrar mig jättemycket, så härlig 50-tals känsla! Urfin!
OBS OBS: Docksängen finns i en svensk internetshop, på erbjudande dessutom! Kommer från Small Stuff...De tar nu 550 kr för sängen
www.houseofhedda.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artgrp=62&artnr=SMSTDOCKBADDSETROSAr&visa=1-50&Sort=Varumarke&Visn=Std