Vita hem del 6
Hjälp!!!!!!!! Har färgat min beiga Ektorpsoffa i förhoppning om att den skulle bli svart! Känner mig helt hysterisk: Blev en blågrå soffa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad gör jag??? Snälla alla råd emottages tacksamt!
Hjälp!!!!!!!! Har färgat min beiga Ektorpsoffa i förhoppning om att den skulle bli svart! Känner mig helt hysterisk: Blev en blågrå soffa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad gör jag??? Snälla alla råd emottages tacksamt!
Tack Mimmi Lasseliten och Värstasupermamman för era svar ang färgningen av min soffa! Det känns mycket bättre idag när jag ser soffan i dagsljus! Den är mörkgrå nu! Färgar om den i morgon med en dubbeldos av färgen svart! Hoppas! Hoppas!
Ville bara visa den missfärgade soffan! Skall ev ha den mörkgråa klädseln kvar! Vad tycker ni! Bild finns i mitt galleri! Varning! Nymålad graffitibild i pojkrum! Mycket färger blev det!Soffan ska också vara i det rummet!
Skriver här istället! Tack mimmamum för änglapållen! Så fin! Kajsa! Hoppas ni hade trevligt i samband med julbordet! Ska själv på tre julbord! Längtar! Juliah! Vilket fint reportage! Barnen var så söta! God Jul till er alla!!!!!!!!
Är det någon som vet var man kan få tag på det vita hjärtat i plåt med texten god jul på? Fanns i tidningen lantliv!
miamariah tack för svaret ang god jul hjärtat! Har beställt flera! Fru puffen Det finns visst flera affärer som säljer dansk inredning i Gävle: Lilla Boden i Bomhus och nyöppnade Tant Elvira i Hagaström! Hon säljer mycket från House Doctor!
Miamariah! Jag kommer inte in till dig så därför skriver jag här! Den söta grisen som du har som visningsbild: Kan man beställa den på nätet? Tacksam för svar!
Tack snälla Mimmi för svaret! 1 st gris är beställd + en tidningskorg!
Nu har lillboden i Gävle fått en hemsida! www.lillboden.se
Lite julbilder i galleriet innan utrensningen för den som orkar!
Hej! Någon som vet var man kan beställa en elvisp med endast en ballongvisp! Hoppas ni förstår! Leila har den i sitt program!
Tack snälla Lasseliten för tipset ang elvispen! Ja det var precis den jag menade! Nu velar jag fram och tillbaka ang färgen! Ljusblå eller beige????
Hej! Någon som vet hur man använder en stryka på bild! Har vunnit en på Tradera utan beskrivning! Skall skryka den på en kudde!
Tack snälla numberone för beskrivningen!!
Hej! Tänkte fråga dig Juliah ang korgmålning: Spraymålade du din korg eller målade du med pensel? Grundade du före i så fall? Undrar hur den blir om man bara målar med utspädd grundfärg! Måste skriva här pga att jag inte kommer in på dina sidor! Någon annan som vet tar jag tacksamt imot svar såklart! Korgen jag skall måla finns i mitt galleri!
Tack snälla Juliah för svaret och för inbjudan till dig! Säger bara jaaaaaaaaaa tack!!!!!!!! Har som flera andra blivit lite kär i porslinet från GG. Någon som vet om det finns att köpa än? Det jag menar finns i mitt galleri! Det blommiga! Så söt tårta! Undrar om den går att köpa!
Tack fru Puffen för svaret ang GG porslinet. Hittade tyvärr inte porslinet där. Kommer säkert in om ett tag! God Natt!!!!!!