Inlägg från: pressan |Visa alla inlägg
  • pressan

Vita hem del 6

Hejsan Tjejer..

Skall oxå inviga den nya tråden... Så skönt med en nystart.. (jag var som tur va inte inloggad under bråket igår) men det känns ändå toppen med en fresh start.

Först måsta jag tacka LCroft för alla fina ord om mig och mitt hem.. Generad
    Det är så kul att man kan träffa nya härliga människor via fl.. Att de dessutom delar ens intresse för inredning e ju bara  . Tänk va kul om man kunde träffa fler.

VSM. Jättemysig hall du har och hyllorna var jätte snygga. Tycker dock att de lägre ljuslyckorna passade mycket bättre..

• pressan
    musli skrev 2007-11-06 17:15:55 följande:
    Här kommer bilder på mina fantastiska lamm-skinn som kom tillbaks med posten idag från Tranås!!!! Saknar mina lammisar men nu får de värma oss i soffor och sängar istället!!! 5 härliga lamm-skinn!!!!Och så fick vi vår sovrums-tv också idag men den smäller inte lika högt som mina lammisar!!!
    Men hallo.. hit med några.. du kan då aldig behöva ha såå många fina fällar... UNDERBARA
  • pressan
    Ewis skrev 2007-11-06 17:26:08 följande:
    Pressans vardagsrum och sovrumm var det som fick mig en gång i tiden när vita hem tråden var ny att börja ändra till vitt hemma hos mig.Pressans vardagsrumm var insperationen till mitt vardagsrum när vi renoverade det, har bilder i galleriet men dom togs i början när renoveringen var klar och det har ändrats en del där inne.Är så över lag med minna bilder inser jag, mycket har ändrats sedan dom togs i rummen.Kanske börjar bli dax för en fotorunda här hemma
    Men det kan ju inte vara sant.. Tänk att jag oxå kan vara en inspiration nån gång,, Tycker mest att jag fåår inspiration här.
  • pressan

Lite dött i tråden så jag ska bjuda på lite bilder av min rätt så nya knoppbräda.

ny 016.jpgny 017.jpg

• pressan

Tack alla snälla som gillade min knoppbräda..

VSM: Super snygg krans.. vill oxå ha en lavendelkrans. Vågar jag säga att jag e lite tveksam till skåpet.. lite mycke på nått vis.. om du hajar.

• pressan

Hejsan tjejer.

Efter en toppen dag igår med besök av Lcroft, så är man igen tillbaka i mamma träsket.. Har tillbringat förmiddan på vårdcentralen med vår minsting som hade svår andnöd. Gråter Men efter att han fick kortison och adrenalin är han nu mycket bättre. Dessutom hade han dubbelsidig öroninflammation.. Så nu e vi då hemma igen med antibiotika och så ska det göras en astma utredning.. Lite ot sorry

Jätte fina saker ni visat på kransar och hjärtan, mistlar och ugglekläder.

VSM.. Fullt ös hos er ser jag

Juliah. Tycker du om skåpet? Har det nått personligt värde för dig? Annrs tycker jag 3000 låter okej om du ändå inte vill ha det.

• pressan
    gemelli skrev 2007-11-07 12:53:48 följande:
    MM,Jaa jag bröjar känna av en del. Känner att värkarna börja komma. Men kan inte avgöra om det är flera än vanligt.Men har fått bruna flytningar (ursäkta) som oxå tydligen ska vara ett bra tecken Sååå kanske...
    Tror defintivt han kommer idag... har själv varit meom hinnsvepning och födde samma dag.. Vänta inte för länge hemma bara, det kan var längre hunnet än du tror... Lycka til vännen

LCroft.. såg dig inte i morse men inte så konstigt kanske.. Inte kul ä de är sjuka och de är han ju nästan jämt. Har nått åt dig förresten  
  • pressan

Lcroft: Inte siffror.... Jag ringer sen

Gem: Tycker du ska vara på din vakt.. lite konstigt att de inte sa hur mycket du var öppen under svepningen.. Kan ju vara en del med tanke på att ingen tapp var kvar och att du haft dina värkar en längre tid. Vi kvinnor blir liksom lite vana att ha ont så det kan vara svårt att veta när man ska åka in.. Skulle inte min man släpat mig till bb skulle jag fött hemma...

• pressan
    nublu skrev 2007-11-07 12:57:37 följande:
    Pressan: Åh, vet hur det är! Min minsting har förkylningsastma och blir jättesjuk när förkylningen bryter ut fast sen tillfrisknar han snabbt. Som tur är! Men en dubbelsidig öroninflammation är ju ett mindre kul pålägg på andnöden. Hoppas att han kryar på sig snabbt!Åh, vad jag är hopplöst uttråkad idag!
    Tack för omtanken.. Hoppas oxå han blir frisk snabbt.. Vi som hade tänkt åka till Haparanda till helgen.
  • pressan

Hejsan vänner.

Har varit borta i helgen i Svenska lappland och där var det massor av VIT snö. Glad

Men huja hur mycket man missar av att vara borta. Hade 150 sidor att läsa in.. Så jag ger mig med att kommentera allt och alla.

Men Vsm: bordet blev super och då kan jag säga att jag var lite skeptisk till en början, men det blev såå fint i vitt.

Svar på tråden Vita hem del 6