• abris

Vita hem del 6

hej på er alla!

jag tittar in här med jämna mellanrum för att se alla era fina hem...jag blir så otroligt inspirerad av er alla.

jag tänkte fråga er vart man kan köpa tidningen Vakre Hjem? kan man inte köpa den på ICA ?

ha en bra dag!

• abris

hej juliah!!

jag läste i aftonbladet om ditt hem igår, det är ju så fint ditt hem och man får så himla mkt inspiration, jag följer din blogg och tycker att allt du gör är så fint.

tänkte titta in i ditt galleri för att se mer, men jag är oinbjuden eftersom jag inte finns i din adressbok, tänkte om jag ber snällt kanske jag kan få till gång till ditt galleri för att få se mer *snälla*

men jag förstår även om du inte vill.

• abris
    lasseliten: kikade in i din blogg nyss och gör det ofta för jag tycker att du har det så fint!!!!!
  • abris

hej!

slänger in en liten fråga här...

undrar om det är ngn som vet vart man kan köpa fina alfabets planscher till sonens rum, har kikat på ica å andra affärer men hittar inte en riktigt fin.

finns det någon nätbutik som har sådana grejer??

Tack på förhand!

• abris

Tack mimmamum! jätte fina tavlor!! nu blev jag jätte sugen på den

Ngt mer förslag?

• abris

Juliah: du har ett jätte fint hem!!!

har du tips om vad det finns för nätbutiker som säljer sebra leksaker??

tack på förhand!!

• abris

tack lillafruluvan!! vet du ngn mer nätbutik som säljer det märket??

• abris

ååå va jag älskar denna tråd jag är här inne varje dag, beroende framkallande, ni har så otroligt fina hem alla...ingen nämnd ingen glömd

sååå himla inspirerande och det verkligen brinner i mina fingrar, vill göra så mkt mannen min blir galen

är inte så bra på att skriva och säga till er att ni har fint, men gör det nu

synd att så många har spärrade konton så man inte kommer in och får se mer än det ni lägger ut i bloggarna. den som vill får gärna bjuda in mig så jag får se mer av era vackra hem

ha det så bra och tack för inspirationen och deérna jag får!

// Linda

Svar på tråden Vita hem del 6