Vita hem del 6
Jag är såklart med !
Jag är såklart med !
Blev elt rått utkastad från fl förrut. Vem vet, det kanske finns nån ny spärr så de kan känna av att man försummat sina barn
.
Vi har iaf hunnit med att gå ut, bryta karantänen för att köpa livnödvändigheter som Lantliv, gjort en krans och nu väntar jag på att maken ska komma hem och lösa av mig en stund.. *trött*
Heaven: Du klickar upp bilderna och sen högerklickar du på Kopiera och sen är det bara att klistra in i tråden. Granriskronan är superfin! en sån ska jag med ha, måste bar komma på ett bra ställe att hänga den.
Kan ni hjälpa mig tjejer. Vi har fått upp små hyllor i hallen, tanken är att det ska stå ljuslyktor på dem och det gör det nu med, men vilken slags ska jag ha?
*Tips och råd mottages tacksamt*
Ewis: Kanske sånna här runda (hade velat visa de från ikea, men jag får inte fram några bilder) http://www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx?id=2669&p=1
En sån kan du ju ha både i trapphuset och i taket i hallen.
Musli: det är väldigt kallt i Göteborg med! Skicka genast hit minst ett!!
pressan: Tack! Jag tycker nog med att de låga är finast i formen, men jag vill hellre ha andra än dessa tråkiga från ikea.
Tack för förslagen Jag hade helst velat få förslag på helt nya modeller
..
Nytt i bloggen.. (orkar ni inte titta efter så lägger jag ut bilden här med om en liten stund för att fiska efter komplimanger
)
Pressan: Jättefin! Gillar kransen med.
Mimmi: Shot!! Snäääälla, de jag har uppe nu är bara nödlösningar.
Bea: Klurar en stund på dina dilemman . Ät du middag i lugn och ro.
Här kommer dagens pyssel. (för er som inte orkar titta i bloggen )
Lavendelkrans.