• Enji

Vita hem del 6

Då var jag också här

• Enji
    emmasa skrev 2007-11-07 09:41:39 följande:
    Idag är det städning och shopping på schemat. Har legat vaken halva natten och inrett här hemma. Fick sån inredningskick efter i går kväll.Tänkte åka en sväng till åhlens och kika på hjärtlusstaken. Nån som vet pris?Har lite nytt i bloggen   www.alfridashem.blogg.se
    Ljusstaken kostar väl 140:- om jag inte minns fel.
  • Enji
    gemelli skrev 2007-11-07 10:33:08 följande:
    Tack VSM,Du ger mig hoppet tillbaka Shit några timmar då måste jag ju åka och köpa krokarna nuuuu Hahahahahhahaha
    Lycka till nu och hoppas du får träffa liten idag
  • Enji
    juliah skrev 2007-11-08 13:39:49 följande:
    Jag shoppade lite på väg hem också, det där hjärtat som är med på senaste Lantlivs framsida men i mindre varianter, en liten mini murgröna på båge, zinkgalgar, band, vacker skål från Greengate i julig stil.Jag är väldigt inne på rött/vitt efter att ha läst senaste Lantliv.
    Asch, ville bara se om du hade lagt ut några nya bilder på dina barn.. men fick inte komma in Hoppas allt är bra med er alla.
  • Enji
    juliah skrev 2007-11-08 14:03:15 följande:
    Vit inuti med blomma i botten.Enji, har missat dig, du är såå välkommen in nu!Hihi, ja jag kände mig som en skurk ett tag men nu får han sitt skåp till ett pris jag är nöjd med med tanke på att det är arvegods osv.
    Tack snälla..
  • Enji

Godmorgon tjejer

Någon som såg ...ja, vad heter det nu..nånting "deckarna" på tv4+ kl.20. De var ju i Finland på loppis bla. Ganska kul o titta på..

Lcroft -> duktig du e som fixar själv. Fast jag får nog säga att du också brukar vara väldigt duktig juliah

Usch mår lite sådär idag. Har nog fått en släng av sonens magsjuka. Eller är det VSM som smittat mig

• Enji
    LCroft skrev 2007-11-09 07:50:14 följande:
    Enji: Krya på dig! Här i Finland finns nåt som heter Actimel, en youghurt dryck som är super! Varje gång magsjukor börjar cirkulera på skolorna så börjar vi dricka den hela familjen och *peppar, peppar ta i trä* så har vi klarat oss utan nu i 2 år, fast hela skolan haft.juliah: Du är för rolig Vi äter aldrig lördagskorv  lillafruluva: Vad har du gjort för smörgåstårtor?
    Den finns ju här med. Jag köpte Proviva blåbär igår. Sitter här med ett glas..har ingen större aptit dock
  • Enji
    LinaoMatilda skrev 2007-11-09 08:24:07 följande:
    Enji: Krya på dig! Sätt på barnprogram på tv kanske du kan vila lite.
    Redan gjort
    LCroft skrev 2007-11-09 08:21:42 följande:
    Stackars dig! Är du ensam hemma med barnen dessutom?
    Typiskt nog har mannen också fått en släng av detta. Så nu ligger han o vilar för han ska på intervju i eftermiddag. Men lillan på 4v. sover just nu och 2åringen tittar på byggare Bob

Magsjuka är ngt av det värsta. Jag har dock inte kräkt eller så än.. hoppas jag slipper. Mår bara phi!
  • Enji
    LCroft skrev 2007-11-09 08:29:12 följande:
    Ojdå! Alla drabbade! Föder hellre 10 barn på raken än att få magsjuka hem, då förstår ni hur rädd jag är för eländet  
    jag kan bara hålla med!
  • Enji
    juliah skrev 2007-11-09 08:45:40 följande:
    Vågar man erkänna att man aldrig varit magsjuk? Blir bergis det inatt bara för det lillafruluva, jag har inte ätit frukost ännu, slinker nog förbi dig
    säger bara lyllos dig!
Svar på tråden Vita hem del 6