Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Blev elt rått utkastad från fl förrut. Vem vet, det kanske finns nån ny spärr så de kan känna av att man försummat sina barn .

Vi har iaf hunnit med att gå ut, bryta karantänen för att köpa livnödvändigheter som Lantliv, gjort en krans och nu väntar jag på att maken ska komma hem och lösa av mig en stund.. *trött*

mimmamum skrev 2007-11-06 13:58:06 följande:
    Swappaket inslagna! Idag blir det många bilder från min sida!
    Åhh, vad spännande!
    gemelli skrev 2007-11-06 13:42:07 följande:
    Hittat hit Undra när jag skrev första gången i den här tråden? VSM,Hade du koll på det eller gick du tillbaka och kollade? Måste springa tillbaka tror jag
    Jag kollade efter . Vet att jag var med och skrev i den alldra första tråden med men kan inte hitta den.
  • Det ljuva livet

Heaven: Du klickar upp bilderna och sen högerklickar du på Kopiera och sen är det bara att klistra in i tråden. Granriskronan är superfin! en sån ska jag med ha, måste bar komma på ett bra ställe att hänga den.

• Det ljuva livet

Kan ni hjälpa mig tjejer. Vi har fått upp små hyllor i hallen, tanken är att det ska stå ljuslyktor på dem och det gör det nu med, men vilken slags ska jag ha?
    *Tips och råd mottages tacksamt*

• Det ljuva livet

Musli: det är väldigt kallt i Göteborg med! Skicka genast hit minst ett!!

pressan: Tack! Jag tycker nog med att de låga är finast i formen, men jag vill hellre ha andra än dessa tråkiga från ikea.

• Det ljuva livet
    musli skrev 2007-11-06 17:30:53 följande:
    Kan hålla med om att Göteborg är kallt men mer på ett rått sätt... Här uppe är ju -20 inte särskilt kallt iom att det är torr kyla! Men inomhus blir det lätt kyligt ändå så nu ska vi hålla värmen i vinter!
    Då kan du la vá så bussig och skicka minst ett litet skinn till mig .. *har både kläder flecce morgonrock och tofflor på mig*
  • Det ljuva livet

Tack för förslagen Jag hade helst velat få förslag på helt nya modeller ..

Nytt i bloggen.. (orkar ni inte titta efter så lägger jag ut bilden här med om en liten stund för att fiska efter komplimanger )

• Det ljuva livet

Pressan: Jättefin! Gillar kransen med.

Mimmi: Shot!! SnäääällaOskyldig, de jag har uppe nu är bara nödlösningar.

Bea: Klurar en stund på dina dilemman . Ät du middag i lugn och ro.

Här kommer dagens pyssel. (för er som inte orkar titta i bloggen )

Lavendelkrans.

Svar på tråden Vita hem del 6