• korall

Vita hem del 6

hej ehj tjejer

läste på jobbet idag och såg att ni haft lite tjaffs i tråden, när jag nu äntligen sjönk ner framför datorn och skulle skriva några svar såg jag att tråden var stängd för svar och fick alldeles hjärtat i halsgropen!!!!!!!! trodde ni stängt den för det bråk som varit, kunde andas ut sen när jag på sista sidan fick se nya länken , hahah ni betyder så mkt med all inspiration!! var bara tvungen att skriva det, nu ska vi se om jag kommer ihåg det jag ville komentera:

mimmamum: vilken fin mistel du gjort, köpte nya lantliv idag och tyckte din var exakt lika fint gjord! gillade också nya mattan, brunt är så fint och praktiskt med plast.

vsm- oj vilken fin krans!! vad är den gjord av? var jättevacker och skulle passa på min tomma vägg *fjäskar* :)

mimmi006 jättefina glas, ska du ha värmeljus i?

såg att någon visade fina fällar,(musli??) vill ha!!! jag har spanat länge efter en grå fin, den skulle passa framför min kommande braskamin *drömmer mig bort* haha men allt det är längre fram när jag har vunnit på lotto :)

nu ska jag sätta mig och njuta av nya lantliv, vill julpyssla när jag ser allt fint i den

• korall

kikar in lite snabbt men orkar inte läsa ikapp

mhow- oj vad mkt fint du gjort och vad snygg segelbåten blev med nytt tyg!

en liten fråga också- vem är det som har en superdupersymaskin hemma som var med i förra swapen?

• korall

gemelli- åhh vad spännande att vänta på bebis, nu blev jag ännu mer bebissugen än jag redan var!! lycka till när det är dags!

vsm- fina bilder, gillar verkligen din kökssoffa! jag letar på blocket efter något liknande, mysigt ni har det hemma!

• korall

mimmi006- oj vilket vackert badrum ni har, ser ut att vara ett hotell ju!!

nu ska vi åka på shopping i en liten gårdsbutik på landet som har bla housedoctor och massa annat fint! vad ska ni andra göra i dag?

• korall

hej
    hemkommen från smultrongården nu, oj vad mycket finr julpynt hon hade!! köpte julgranskulor i fattigmanssilver, adventsljusstake och fina lyktor, och sist men inte minst en jättefin liten tomtenisse från maileg!! men visar bara en bild då batteriet i kameran dog nu. välkomna in i mitt galleri och titta...

• korall

grattis juliah till reportaget, hojta högt när det är ute så man hinner köpa det!

• korall

såg att det var flera tjejer här inne som hade det jobbigt just nu, vill passa på att skicka varsinn stor kram och hoppas det blir bättre snart!!

nu längtar jag efter swappaketet!!

• korall

tack alla för de fina swappresenterna, kör tack här då jag inte hinner skriva till alla, har en liten grinig febrig son i knät!

anton 2005- förstår att du vill börja inreda bebisrum, det är ju det roligaste rummet att planera tycker jag, du är inte alls galen!

• korall

läser inte ikapp men skriver då och då så ni inte glömmer bort mig :)

lycka till på ul:et juleja, vilken vecka är du i?

Ewis, vilken jobbig vecka du verkar ha haft, hoppas helgen blir lugn och mysig så du kan slappna av

lycka till juliah på reportaget idag

• korall

rori- vad fin pulpeten är, jättegulligt ju, där trivs väl sonen med att rita och pyssla

• korall

hej hej tjejer!
    idag har jag adventspyntat till tusen, har gjort en krans till dörren, fixat adventsljusstaken och hyacinter i små krukor samt köpt en fin grangirlang och satt ljusslinga i och satt upp i vardagsrummet! blev så mysigt med allt julpynt. När jag skulle fota så tog naturligtsvis batteriet slut men har hunnit ladda upp två bilder iallafall, välkomna in....

• korall

tittar in en snabb sväng
    kajsa m- oj vilken duktig dotter du har, jättesöta saker ju!!

• korall

pärla- oj vilken skillnad det blev! mysigt med öppen spis också

nu har jag äntligen knäppt lite bilder på julpyntet här hemma, välkommen in i mitt galleri...

• korall

tittar in en snabb titt mitt i allt julfixande, jag har gjort en julkudde, välkomna in i galleriet...

• korall

god jul på er allihop!
    blev nöjd med min kudde och gjorde därför små hjärtan av samma typ att hänga i granen! välkomna in och kika i galleriet....

• korall

hej allihopa!

jag har inte skrivit på länge nu men jag läser det ni skriver. jag är i usa just nu (min man opererades för några dagar sen) och undrar om ni har några bra tips på affärer att hålla utkik efter här! jag ska till new york nästa vecka och är shoppingsugen, tips tack

• korall

eddan
    ja det var en planerad operation, han har opererat sin whiplash skada- den görs inte i sverige, och han blev helt bra så jag är sååå glad!! nu ska vi bara shoppa och njuta av resan

poterybarn har jag redan spenderat massa pengar på, jätefina saker där, den andra affären känner jag inte till, ska kolla upp den, tack så mkt för tipsen!! någon annan som vet någon bra affär?

Svar på tråden Vita hem del 6