Vita hem del 6
hej ehj tjejer
läste på jobbet idag och såg att ni haft lite tjaffs i tråden, när jag nu äntligen sjönk ner framför datorn och skulle skriva några svar såg jag att tråden var stängd för svar och fick alldeles hjärtat i halsgropen!!!!!!!! trodde ni stängt den för det bråk som varit, kunde andas ut sen när jag på sista sidan fick se nya länken , hahah ni betyder så mkt med all inspiration!! var bara tvungen att skriva det, nu ska vi se om jag kommer ihåg det jag ville komentera:
mimmamum: vilken fin mistel du gjort, köpte nya lantliv idag och tyckte din var exakt lika fint gjord! gillade också nya mattan, brunt är så fint och praktiskt med plast.
vsm- oj vilken fin krans!! vad är den gjord av? var jättevacker och skulle passa på min tomma vägg *fjäskar* :)
mimmi006 jättefina glas, ska du ha värmeljus i?
såg att någon visade fina fällar,(musli??) vill ha!!! jag har spanat länge efter en grå fin, den skulle passa framför min kommande braskamin *drömmer mig bort* haha men allt det är längre fram när jag har vunnit på lotto :)
nu ska jag sätta mig och njuta av nya lantliv, vill julpyssla när jag ser allt fint i den