Inlägg från: Vitadrömmar |Visa alla inlägg
  • Vitadrömmar

Vita hem del 6

nu har även jag hittat hit... :)

• Vitadrömmar

OT

jag bara måste få skriva av mig.. uch dte här hänt ngt fruktansvärt hemskt.. jag vill inte starta ngn ny tråd bara skriva lite granna... jag "hänger" i denna tråden dagligen och det känns nästan som om jag "känner" er allesammans även om jag inte gör så mkt väsen här... däför känns dte som om jag kan skriva här!!

Jag bor i Åmål... och dom som har läst tidningen idag har antagligen läst om en 23årig mamma som sitter misstänkt för att ha mördat sin snart 2åriga son och hon bor här i centrala åmål!!  jag är 23år bor i centrala åmål och har en gosse på över 1år!
    jag känner alldeles säkert denna människa och jag känner mig just nu helt förkrossad.
    det är värkligen jätte hemskt.. hur bär man sig åt nu? ngn jag känner, kanske till och med umgås med är misstänkt för att ha mördat sin son?? Det är säkert redan utspritt här i stan vem dte är.. men jag har varit i kanada i ngra veckor så än har jag inte höt ngt.. jag vågar knappt heller ringa ngn.. vet inte om jag vågar veta!!

uch hoppas det var ok för alla att jag skrev här! känner mig endå lite "hemma i denna tråden" fasten dte var väldigt mycket utanför ämnet!!

Linda 

• Vitadrömmar

ja det är jätte otäckt.. jag bara tänkter och tänker på vem det kan vara.. och stackars denna gosse.. försöker få tag på min mamma så jag kan prata och gråta av mig lite.. ! tack till er alla!

Linda

• Vitadrömmar

GodMorgon allesammans!
    Någon som vet om leila från tv4plus har ngn hemsida eller liknande med hennes recept?

kram på er!

Svar på tråden Vita hem del 6