Vita hem del 6
Hej svejs! Är ny här, dock inte på familjeliv, men det har tagit lite tid innan jag hittade in till den här tråden. Hoppas kunna få lite ideèr och inspiriation här som hjälper mig under våran ständiga renovering hemma!
Hej svejs! Är ny här, dock inte på familjeliv, men det har tagit lite tid innan jag hittade in till den här tråden. Hoppas kunna få lite ideèr och inspiriation här som hjälper mig under våran ständiga renovering hemma!
Hej svejs!
Får se om det är någon som kan ge mig lite tips... Vi håller på att renovera om hallen just nu. Dörrarna ska bli spegeldörrar och målas vita. Tänkte det kunde vara charmigt att sätta upp en skylt dit dörren leder.
Jag letar efter plåtskyltar, typ emaljskyltar, som det står toa och badrum på. Är det någon butik som säljer såna? Kanske någon med nätförsäljning?
Ojoj snacka om att inläggen bara ramlar in, har ju inte tittat på en dag nu så det var verkligen många sidor att försöka ta sig igenom! Hur som helst tack för tipsen på skyltar, hittade på en som passar alldeles utmärkt!
Ska förresten iväg till köpenhamn senare i nästa månad. Några tips på butiker man bara inte får missa när det gäller inredning?
Vi håller på att renovera ett gästrum hemma här. Rummet blir antikvitt både i taket och på väggarna Nu har vi kommit fram till att välja gästsäng. Rummet är väldigt litet så det är inte tal om att få in en dubbelsäng utan vi måste hålla oss till en 90cm eller kanske 120cm bred säng. Det är även snedtak i rummet så gaveln på sängen får inte vara allt för hög.
Har ni några tips på snygga dagbäddar? Hittade på den här på ikea och den var ju rätt så söt i vitt:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10073977
Det är total idètorka här just nu så har ni några tips får ni gärna dela med er!