Inlägg från: Ammi 76 |Visa alla inlägg
  • Ammi 76

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-11 19:51:32 följande:
    Nu finns det lite stökbilder från tvättstugan här för er som vill se: www.familjeliv.se/krypin/juliah/galleri.phpMycket kvar att göra, lite fogning, målning, snickrande, shoppande...ja. Men nu kan jag tvätta!
    Åh Juliah, skulle bli jätteglad om jag fick hälsa på hos dig! Knack, knack...
  • Ammi 76

Hej alla experter på dansk inredning! Jag ska till Köpenhamn imorgon och undrar om någon har några tips på butiker som är väl värda ett besök?

Tack på förhand!

• Ammi 76
    mimmamum skrev 2008-01-08 13:31:54 följande:
    LCroft - stort grattis! Sweet, jag gillar skarpkalligrafi.se Helt makalösa skyltar! Finns både i zink och på trä eller eget förslag, kika in på hennes sida!Tack Camilla, det är så skoj!Nu behöver jag lite smakråd! Jag har sytt en Maileginspirerad kanin av linne, ska han få kläder, i så fall vilka och hur syr man! Kan någon hjälpa?
    Vilken underbar kanin! Har du något mönster som du vill delge?
  • Ammi 76

Slinker in lite! Undrar om någon kan hjälpa mig att hitta ett fint påslakan i rosa och vitt. Dottern har fått en ny säng 90*200.

Har tittat på detta men tycker att det rosa är lite starkt...
    http://www.nogautvalt.se/product.asp?product=442&sub=11&page=1

Juliah måste bara säga att din tvättstuga är gudomligt vacker. Älskar den fina dörren som leder dit in också!

• Ammi 76

Tack för tipset Juliah! Får kila till Hemtex då o hoppas att det finns där! Väldigt bra pris dessutom!

Svar på tråden Vita hem del 6