Vita hem del 6
hej hej!
Undrar om nån av er har tips på vart man kan köpa vita adventsljustakar,aaltså en sån man tänder ljus i varje söndag fram till julafton?
Mvh jeanette
hej hej!
Undrar om nån av er har tips på vart man kan köpa vita adventsljustakar,aaltså en sån man tänder ljus i varje söndag fram till julafton?
Mvh jeanette
Tack så mycket,ska åka och kika på det idag,tur man har alla såna butiker nära
Mvh Jeanette
hej!
Har ni några bra tips på online butiker som man kan köpa ifrån? är inte ute efter nått speceillt,utan allt igentligen. Håller på och fixar här hemma som en tok nu,och är så dålig på internet sidor som man kan shoppa på,har tyvärr inte all tid i världen att springa runt i massa butiker,inte välrldens lättaste med två små barn.
Sen undrar jag,ni som har små barn,under fem,om ni har vita sover,hur håller ni dom rena?
Mvh Jeanette
Jag älskar lantlig stil,så ska genast kika in
Tack så mycket!
ja,men vad bra,ska jag genast beställa mina nya soffklädslar då,är ju en ektorp soffa,så att klädslarna är ju tvättbara
Tack så mycket för tipset om din blogg,nu har jag lite shopping sidor att plöja igenom
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Hej!
Jag ska köpa julklapp åt min syster och hennes sambo. Dom vill ha nått dom kan ha på väggen antingen i hallen eller köket. Några tips kanske?
Och gärna om ni har nån sida på internet som man kan beställa ifrån,då jag gjort illa foten och inte kommer komma ut i nån butik på ett tag,och skicka mannen är hopplöst
Ha en bra dag!
Mvh Jeanette
Har sett så många som har den här ljustacken i vit,är format som ett hjärta. Finns i olika lampbutiker här,men är alltid slut,finns dom att köpa på nätet?
Ja precis,eller spelar egentligen ingen roll,bara måste ha dom
ja ju billigare desto bättre ju Men finns det sidor på nätet där man kan köpa eller kika? Eller vet du nån affär som säljer och kanske har kvar dom?
vad fin den var,ska genast kika på dom sidorna du sa,sen så ska jag gå till kupolen imorgon och kika på hemtex,tack så mycket för svaret!
God fortsättning!
Hej!
Undrar om nån här inne har byggt en sänggavel av pärlspont? Och isånafall har bild på den?
Mvh Jeanette
Ja,jag tycker att det är så fint,men måste fixa en bild och visa min man ungefär hur jag tänkt mig,vi tänker inte riktigt lika Och kan inte bygga själv,han måste göra det
Han står för snickeriet,jag för målandet
Men får kika vidare,tack ändå