Vita hem del 6
Julia:
Jag tror det är fjärde ggn jag frågar nu om jag får kika in hos dig... Snart ger jag upp... ;)
Nyfiken på tvättstugan nu ju!
Julia:
Jag tror det är fjärde ggn jag frågar nu om jag får kika in hos dig... Snart ger jag upp... ;)
Nyfiken på tvättstugan nu ju!
Fluffiga moln:
Vore kul o få kolla in hos dig och se ert nya hem!! ;)
/Sandra.
Hej!
Slänger in en fråga..
Är det någon som klätt om sin strykbräda? Kan man använda vilket bomullstyg som helst? Eller måste det vara nåt särskilt till det??
Någon som vet? Hittat underbart tyg från GreenGate som skulle passa perfekt... Men... lite trist om det blir förstört av strykjärnet...
Kram Sandra.
Kajsa M:
Electrolux Ultra Silencer Z3300 är VIT! Ur-snygg! Fick reklamblad i lådan för ett par veckor sen.
Vi har en Ultra Silencer, en röd. Hur nöjd som helst med den! Men nu vill man ju ha en vit såklart... ;)
Kajsa M:
Jag får inte komma in på din sida så jag får fråga här då...
Vad har du använt för vajer/lina och klämmor i tvättstugan under bänken? Har planer på att göra samma sak... men inte tänkt på detta med klämmor tidigare... Det hänger ju sååå mycket finare än om man bara "trär på" tyget på vajern!
Jättefint hem ni har förresten!
Om du vill svara... svara gärna i min gästbok då det är så lätt att missa svaret här...
Mvh Sandra.
Hej!
Slänger ut en fråga... För en tid sedan visade någon här eller i sin blogg en ommålad gungställning med trägungor... Någon som vet vem det var? Skulle ha tag på gungor i trä... Sambon ska bygga en gungställning o då vill jag inte ha plastgungor på den såklart... ;)
Svara gärna i gästboken!
Mvh Sandra.