Inlägg från: Lundinma |Visa alla inlägg
  • Lundinma

Vita hem del 6

juliah, en till som gärna besöker din insperirande sida om det är ok? M.

• Lundinma

juliah, det ska bli jätte kul att se! Man är helt slut efteråt. Och en man som är nästan tokig....;o) M.

• Lundinma

Godkväll, det var inte igår jag skrev något...

Vi har en "Juno säng" av märket Sebra. Jag tycker kvaliten är super. Dock tycker jag inte att det är den ultimata barnsängen... (fast finaste ;o) ) när dom är små finns det bara ett läga på botten plattan vilket är rätt långt ner. Så det blir jobbigt att böja sig. Sen när dom blir lite större 2,5-3 år så vill man kanske ligga och läsa sagor tillsammans och då får du själv inte plats...... Men utseende mässigt är den en vinnare!

Så nu är vi lite inne på en våningssäng från Oliver F. Blir lite orolig när ni skriver att den är dålig i färgen...?

• Lundinma

gemelli, Va??? Anna, hon som är min kompis ;o)! Måste dubbelkolla med henne. Vet att hon har en själv! Såg du förra nr av Expressens hembilaga, där var hon med....! M.

PS, får man kika in hos dig?

• Lundinma

gemelli, hemma hos i deras UNDERBARA hus från 1700-talet.....

• Lundinma

juliah, vilken härlig vit trapp! Önskar att jag hade en trapp ;o).....

• Lundinma

God fortsättning på Er,

Som jag berättade tidigare funderar vi på att köpa Oliver F våningssäng till vår dotter. Några hade hört att kvaliten inte skulle vara så bara på deras möbler och jag blev FÖRTVIVLAD ;o). Jag kollade med tjejerna i butiken Syster Lycklig, dom sa att den info kan ha misstolkats med ett tidigare matbord dom hade i sin serie. Så nu kan vi alla köpa deras fina möbler! Ha ett underbart 2008!

• Lundinma

LCroft, stort GRATTTIS till jobbet! Det kommer att bli jätte bra!!!!!! M.

Svar på tråden Vita hem del 6