Vita hem del 6
juliah: nej vad tråkigt att du inte kände dig nöjd med reportaget.. jag hoppas som sagt att det kanske dyker upp lite bilder i bloggen framöver
jag bytte rum för elliot för ungeför 3 mån sen och han fyller 2 i feb. Det gick superbra och han älskade sin nya säng och sitt rum. Kan ju vara så att det var en liten övergång från spjälsäng till växa säng som hjälpte till också. Men nu tvärvägrar han sova i sin säng om inte jag sitter brevid hela tiden. Jag låter honom somna när jag sitter brevid och sedn så kommer han in till oss någon gång under natten. Helt underbart att man slipper springet. Det kommer gå så bra! vsm har en vattentät plan där, försök få honom så involverad i flytten som möjligt!
karamellfabriken: åhh va roligt med ny kamera, speciellt som du blir värsta proffsfotografen! jag fick en ny digitalkamera i julklapp men det är en "vanlig" men jag är glad ändå
i eftermiddag skall jag göra sista strykningen på dörrarna som skall gå från en ful och hemsk träfärg som 70talet ringde och ville ha tillbaka till underbara vita!! bilder kommer i bloggen ikväll