Vita hem del 6
Mimmi: Grattis till golvet!
Vaniljdröm: Åh, nu fick jag också lite klarhet i namnen. Jag reflekterade tidigare idag över att Karamellfabriken var borta, men jag hann inte ens fråga innan jag nu såg att det är du
Mimmi: Grattis till golvet!
Vaniljdröm: Åh, nu fick jag också lite klarhet i namnen. Jag reflekterade tidigare idag över att Karamellfabriken var borta, men jag hann inte ens fråga innan jag nu såg att det är du
Himmelbit: Oj, det där lät riktigt jobbigt! Förstår att det måste vara fruktansvärt frustrerande att inte kunna trösta i ett sånt läge. Skönt att han äntligen har somnat nu.
Ninizen, usch, det är låter fruktanvärt jobbigt. Jag har tyvärr inga råd att ge, men jag hoppas verkligen att det vänder snart!
Himmelbit: Vilket fint skåp!
Ninizen, upp till en timme kan jag åka utan problem, sen blir det lite problem, men för drömskåpet helt möjligt
Livet från ljusa sidan: Vad härligt med en shoppinghelg, även om det nu inte i huvudsak var grejer åt dig.
Mimma: Åh, vad tråkigt med huset! Men den där magkänslan måste verkligen finnas där om det ska bli helt rätt.
Åh, jag älskar också Zandvort! En gång hittade jag underbart fina ljusstakar där som bara kostade 39 kr! Jag var tvungen att fråga om de var felmärkta, 390 kr hade varit mer rimligt. Men nej, de kostade 39 kr - behöver jag ens säga att jag slog till?
Jag såg bara slutet av Simon & Thomas igår, jag hade inte riktigt ro att sitta framför tv:n, men det var ovanligt fint för att vara något de har fixat ihop, inte en endaste lila vägg eller ett knallrosa tak så långt jag kunde se.
Vad innebär havandeskapspenning?
Lillafruluva: Aha, tack. Ja, det låter ju helt rimligt att man ska få det om man inte klarar ett fysiskt ansträngande jobb när man är gravid.
Lillafruluva: Åh, vad roligt med kurs i tovning!