• juliah

Vita hem del 6

LinaoMatilda skrev 2008-01-22 19:30:21 följande:
    Julia: Har du sett att din blogg är bland 10 top inredeningsbloggar på bloggkoll.com? Kul!
    Nej det hade jag ingen aning om. Ååå så glad jag blir!!Glad
    Känns faktiskt enormt, att jag som är så kass på datorer ens fått ihop en blogg är en gåta för mig. Hur roligt som helst!

Mia, vilken underbar skurhink!

Godmorgon föresten!

Idag ska jag bestämma mig för golv i gästhuset, på loftet blir det vitmålat plankgolv. I badrummet är det inte bestämt. I lilla hallen är det samma svarta som i tvättstugan.

Vad skulle ni välja för golv, vilken behandling? Lutat, oljat, målat?
  • juliah

Tack Enji och lasseliten!

Lcroft, men huuu. Och du som tycker att det är så enormt jobbigt också. Hoppas det ger med sig snabbt! Krya på er!

Enji, tror nog att man måste ha riktigt god ventilation när man målar med oljefärg.

• juliah

Lina, tack ändå!

Svårt med golv. Jag har ju alltid drömt om lutade golv. Ska kika runt lite hos golvleverantörerna.

• juliah

Mimma, tack och grattis själv!

Syltan, det är alltså i vardagsrums och köksdelen som golvet ska vara...ja vad det nu blir. Tänkte att det blir lite mer mjuk känsla med träfärgat Fundersam

Tack Lcroft. Jag har också funderat på hemundervisning Skrattande

Jag har ju aldrig varit magsjuk, men lider med er som är/har varit. Snart är det begis min tur bara för att jag skrev så.

• juliah

Godmorgon!

Regnet öser ner här, suck vilken vinter.

Vad har alla för planer idag? Här är det städdag.

• juliah

Enji, apropå tvätt, jag är ikapp med för första gången på år Skrattande Känns befriande!

Jag borde sy tvättpåsar men är inte ett dugg sugen.

• juliah

Hej lillafruluva,
    Din stackare som ska ut i det här rusket. Har du varit på retro något på sistonde? Tänkte ta en Nynäsrunda imorgon. Köpa tyg, spana hos Åsa, Retro och Ohlens.

• juliah

Enji, ja det vore toppenfint, som en liten karamell.

lillafruluva,Så skönt. Jag är också barnfri, eller nästan iallafall. Elle är lättsam att ha med på shoppingturer.
    Ohlens har fått in Lexington kläder och vårnyheter, vill haaaa!

• juliah

mimma, uschdå, idag vill man bara vara inne och mysa.
    Å så mysigt med liten bebis! Vad ska du baka? Jag tänkte prova ngt bullrecept från Lantliv imorgon så får Noell knåda lite också.

Det blir ingen shopping imorgon, måste spara alla mina extrapengar till makens födelsedag. Jag ska köpa en radio till honom.

Svar på tråden Vita hem del 6