Vita hem del 6
Ninizen skrev 2008-02-02 12:09:47 följande:
Goddagens!Är bara inne en snabb sväng idag. Har 1000 grejer att göra. Minst...Nu sover sonen middag så jag passade på att smyga in här. Egentligen borde jag fila på mitt CV för ett jobb jag ska söka som Butikschef i en inspirationsbutik för HSB:s medlemmar. Hur låter det?Himmelbit: Hur är det bara möjligt att sy ett så fint lapptäcke?? Det är helt sjuuuukt snyggt (som Grynet skulle sagt) Jag är så himla impad så det är inte klokt. Vilken tur din familj har som har en sådan händig mamma.Mori skrev 2008-02-02 13:01:24 följande:
Himmelbit: WOW så snyggt lappäcke! Kanonfint!!Någon som har lust att länka till sidan om affischer igen, missade det och hittar inte tillbaka till den!Kajsa M skrev 2008-02-02 13:02:28 följande:
HimmelbitImponerad av lapptäcket! Du är bra på att välja färger. Allt verka stämma i ditt hem. Måste få komma hem till dig och uppleva det live.MiaMariah skrev 2008-02-02 15:48:19 följande:
LinaoMatilda - tack söta du för erbjudandet men jag avvaktar nog lite..Himmelbit - åå, riktigt impad blir jag! vad fint!smultron och glass - hihi, vad gullig kisse du har!

Kajsa - Självklart, du är varmt välkommen!!