Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Fluffiga: Samtidigt som man kanske inte ska vänta i år på att få upp gardiner Kan du inte köpa någon billig kompromiss innan du hittar de rätta gardinstängerna?

• LinaoMatilda

ursäkta bombningen.. men jag glömde

Fluffiga: Jag kan såklart åka till IKEA och köpa gardinstänger och skicka åt dig med matkahuolto om du vill och vet vad du ska ha.

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-01-11 21:40:54 följande:
    Gulliga du!! Åhhh jag är jätteimponerad!! Det kommer bli supersnyggt!! Kul att man fick se verktygen också - händig kvinna!!
    Hihi Tack Skrattande
  • LinaoMatilda

God morgon!

Idag kommer min pappa hit och han ska riva ut vårt duschskåp, äntligen ska det bort Min man jobbar och jag ska försöka måla listerna i toaletten samtidigt som jag passar barnen från att hjälpa deras morfar för mycket med duschen

Mimmamum: Spännande med Aftonbladet, hoppas någon skannar in och kan visa bilderna, svårt att få tag i bilagan här.

Bea: Tycker absolut att du kan ta 500kr för vimplarna.

• LinaoMatilda

Knyttis: Ajdå, inte kul med ryggont. Var rädd om den.

LCroft: Förstår hur du menar Men visst är det bra att det gick så bra!

Mimmamum: Snart har du ett helt nytt och fint badrum!

MiaMariah: Hoppas du känner dig bättre idag. Jag vill gärna se bilder på vad du köpte från Elsas hem

• LinaoMatilda

Hej igen

Nu är duschskåpet ute, min pappa är med Matilda till affären och Emil sover. Passar på att ta en titt på fl

Julia: Har inte lagt in några bilder på ommöbleringen. Vet inte om jag kanske ska vänta med det, vi har en del möbler som är lackad furu (ursäkta svordomen) t.ex. köksbordet som ska målas vita. Och så vill jag måla väggarna också, ev. halvpanel och tapet upptill... men då lär ni få vänta länge

• LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2008-01-12 12:12:32 följande:
    Hej tjejer! Kanske nån kille i kulisserna också? Jag hittade min borttappade påse idag, skööönt!Fyndade faktiskt en himla gardin med knyt igår, den var ljusblå. Det var halva på den, men jag gav bara 300:-... knasigt med bara en kanske, men det går att dela eller ha den som förhänge!
    Vilken tur att du hittade den!
Svar på tråden Vita hem del 6