Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2008-01-30 21:23:09 följande:
    Heja mimmi! Har du redan köpt färg? Hittat ngn fin nyans?
    Jag köpte en provburk med "Bomull", ur Nordsjös vita kollektion... har eg. ingen aning! Men det går lätt att ändra om jag inte blir nöjd, det finns så många vackra nyanser...
  • mimmi006
    miniGrynet skrev 2008-01-31 20:34:58 följande:
    Jag bara frågar och frågar! Jag såg i en blogg (någons här antagligen... ) fina skåp som hade målats vita, var ett inlägg om "älskade skåp" tror jag, och så fanns där bilder på jättefina skåp!! Tänkte visa sambon som ibland har lite svårt att se att något "fult" kan bli så fint!
    Det låter som Himmelbits blogg... www.njutensmula.blogspot.com är det väl!?
  • mimmi006
    Septemberpyret skrev 2008-01-31 20:28:13 följande:
    God kväll i tråden! Nu har jag lagt in ritningarna på vår planerade tillbyggnad i mitt galleri! Jag skulle bli jätteglad om ni har lust att tycka till...?!  Nya delen är till vänster på fasadritningen och till höger på planritningen...!
    Det ser jättefint ut!! Jag har lite svårt att hänga med, jag vet ju inte riktigt hur det ser ut nu... gillade den halvöppna planlösningen där nere...
  • mimmi006
    LinaoMatilda skrev 2008-01-31 20:56:08 följande:
    maammas: Väntar med spääning på fler bilder, det lilla man fick se såg lovande ut Kan man bäställa himlas eller brukas tyger på nätet?
    Syster lycklig har en del Himla...
  • mimmi006
    maammas skrev 2008-01-31 21:23:12 följande:
    Jag sitter och tittar på lampan i mimmi006 och mimmamum bloggar och om jag har riktig tur så är sladden lagom lång men så tittar jag ut i köket och å nej... avståndet till kontakten är ganska så långt.
    men man kan ta av den... sätt en sockerbit och en kåpa för!
  • mimmi006
    maammas skrev 2008-01-31 21:23:12 följande:
    Jag sitter och tittar på lampan i mimmi006 och mimmamum bloggar och om jag har riktig tur så är sladden lagom lång men så tittar jag ut i köket och å nej... avståndet till kontakten är ganska så långt.
    det är jag som läser slarvig, förlåt! Jag gissar på att sladen var 1,5 m till 2 innan vi kapade den
  • mimmi006
    maammas skrev 2008-01-31 21:59:57 följande:
    Det är bara att inse att jag egentligen skulle behöva ha en dubbelt så lång lampsladd som längden på sladden på HD lampan. Urs vad tråkigt! Och sladden på HD lampan är ju ändå lång. Jag får försöka hitta en annan lampa där jag kan skarva en lång slad utan att det syns så värst mycket.
    man kanske kan köpa en ny sladd och sätta dit? Det finns fina sladdar i gammaldags stuk att köpa!
Svar på tråden Vita hem del 6