Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

mimmamum- jag gillar bäst stjärnmossa eller björnmossa... tycker att det är fint när det är grönt till!

Å jag har köpt en sån fin lykta idag och har ingen kamera så jag kan visa er! Den var i zink med utskurna fåglar, jag är så nöjd

• mimmi006
    Sylt skrev 2007-11-14 20:28:12 följande:
    Grattis gemelli! Starkt jobbat! Det var ngn som hade "problem" med stora fönster i en lgh. Jag skulle var hjälpsam o tipsa om en blogg som hade fixat det fint Jag har varit på Jysk idag, köpte de berömda zinkskyltarna och lite ekollon (knasigt eg att köpa, men de var såå fina, perfekta att lägga på ett ljusfat eller i en adventsljusstake ).
    Var det ekollon med hatt på?
  • mimmi006
    Sylt skrev 2007-11-14 20:41:55 följande:
    ... skojar du med mig? *ser framför mig ett ekollon med svart hög hatt* *eller kanske rutig keps*Det var liksom ett HELT ekollon (jag har varit m i scouterna som väääldigt ung...)
    inga kepsar, men varför frågade du inte mig? Jag har hundramiljoner ekollon på jobbet
    knyttis skrev 2007-11-14 20:42:26 följande:
    mimmi - Attans att du inte har ngn kamera idag. Vill ju se ju!  Hur kommer det sig?mimma- fin fin adventsstake!Karamellfabriken- fin fint kakfat och grabb
    Jag vet inte... noll koll! Men lyktan var i zink och från Walther og Co
    Himmelbit skrev 2007-11-14 20:43:17 följande:
    Mimmi - kollade din blogg... Är det Hugo som mumsat nu igen ?! Varför har du det inte alltid i kameran?
    Det kan vara Hugo, men det borde ha kommit ut vid det här laget Hemlis!? Jag laddar ner bilder och glömmer det ibland i datorn eller tar snabbt bort det och lägger det högt... ska köpa ett nytt och då kommer jag ha senilsnöre på det!
  • mimmi006
    Sylt skrev 2007-11-14 20:52:16 följande:
    inga kepsar, men varför frågade du inte mig? Jag har hundramiljoner ekollon på jobbet .... i samma skåp som piprensarna eller på gården
    Vi har haft ektema och plockade en hink med ekollon som vi håller på att räkna, de ligger i drivor, så säg till om du vill ha fler
  • mimmi006
    Sylt skrev 2007-11-14 20:56:09 följande:
    Ektema Jag köpte en lite låda för 40pix *känner mig lite lurad* . Hör av mig om jag behöver fylla ett oljefat
    Jag skickar ett tråg till skåne isåfall , med eller utan keps!
Svar på tråden Vita hem del 6