Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:35:06 följande:
    Näpp, det har jag inte planerat in. Tror att det är magsjukan som spökar. Dessutom har jag precis läst på om hur man ska göra en tjej.
    Ja annars fråga mig! Jag vet!
  • Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:38:05 följande:
    Sånt tänker inte vi på. Men jag antar att maken muttrar!?
    ja, det var ju några onödiga hundralappar...
    Fast han är väldigt nöjd med sponten, så det går nog jämt ut!
    Nu vill jag ha mer spont! Hade velat ha i hela vardagsrummet, men väggen bakom braskaminen får inte bekläs! *muttrar*Skrikandes
  • Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:39:56 följande:
    Jaaa, har alltid önskat mig en liten dotter även om jag tror att vi bara får killar. Så en lite kille till får det bli.
    Ja framåt april så kommer det nog en beställning i min inbox på recept på en tjej...
  • Kajsa M
    gemelli skrev 2007-11-10 21:45:42 följande:
    Natti natti alla som ska lägga sig nu...
    Sköt om dig!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 21:44:14 följande:
    Går och lägger mig och hoppas på att illamåendet ger med sig. Gonatt!
    Krya på dig!
  • Kajsa M
    Anton2005 skrev 2007-11-11 08:34:10 följande:
    Måste fråga er för jag är lite fundersam. Enligt mina beräkningar så ska jag vara i vecka 6 nu och med Anton mådde jag ju illa jämt och spydde mest hela tiden.Nu känner jag absolut ingeting så jag bö´rjar nästan bli nervös att jag inte är meed barn.Har någon av er mått bra såhär i början av graviditeten?
    Jag mådde prima till v 7-8 med båda flickorna sen slog ett förlamande illaånde till som varade till förlossningen.

VSM
    Skönt att du mår bättre!

mimmi
    Jättenyfiken på dina nya paneler! Bild?
  • Kajsa M
    Malin
    Det fanns nog ett 15-tal skivor kvar.

Ewis
    fint det blir! skönt med vitt va?!

Här är det storstädning för min del. Char tagit barnen med sig till skogen på tipspromenad och jag skurar golv och dammar. Ingen ide att göra det med barnen hemma.
    Väggen är nu färdig, vi ska bara sätta upp lister runt om. Men målningen är klar och det blev riktigt bra. Vi är så nöjda och det har gett mersmak! Vi planerar redan nästa move.
Svar på tråden Vita hem del 6