Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Mimmamum: Så fint! Vilken skillnad! Tänk så mycket vit färg gör.

MiaMariah: Fint med kjedjan och dina nya grejer.

Bea: Tycker lampan är söt. Skulle säkert bli fin i tjejrummet.

• LinaoMatilda

MiaMariah: Härligt med tulpaner, måste nog köpa mig några jag också. Ska sno Julias idé och blanda granris och tulpaner. Vad är det för färg på vasen? Är den zink?

• LinaoMatilda

MiaMariah: Ja klart den kan användas till annat än hyacinter, fint ju!

Julia: GRATTIS! Ska bli jättekul att se reportaget sen.

Gullfina: Hej! Va kul att se dig här. Hoppas du mår bättre *kram*

VSM: Så fina skåp du hittar! Väntar fortfarande på att du ska hjälpa mig hitta skåp i Finland Flört

Lillafruluva: Så synd då, men fick du reda på var det var köpt? Kanske finns kvar i sortimentet ännu?

Någon som har lust att vara smakråd?

• LinaoMatilda

Fy så tråkigt. Hoppas det ger med sig snart. Värme och värktablett är bra! Får vi se mellanraporter från köket snart?

Karamellfabriken skrev 2008-01-14 15:30:24 följande:
    Hej alla vänner!Vaknade med det värsta nackspärr jag upplevt! Det gör ont ända uppifrån huvudet och ner i ryggen ! Hur blir det nu med träning och skidsemester?Liiite glad är jag ändå för imorgon får vi köket kaklat! Jippi, det betyder iaf ett stort kliv frammåt !
  • LinaoMatilda

Tack för svaret Jo den är väl det, är inte helt nöjd och det var ju därför jag ville få kommentarer. Det var tyvärr den minsta kudden de hade, men jag får väl sy en själv Förvånad

Värsta Supermamman skrev 2008-01-14 15:51:53 följande:
    Just ja! Tck för påminnelsen. Jag tycker nog att den är lite stor och mörk. Hade lagt en lite mindre, svart och vitrandig kanske?
Svar på tråden Vita hem del 6