Vita hem del 6
Godmorgon!
Jag skulle aldrig skrivit att jag hoppades att sonen skulle ligga tryggt och tyst i sin säng.. Precis när jag postade inlägget igår så började han skrika...
. Så det var bara att vyssa, sjunga och försöka trösta. Vi höll på till midnatt.. Men inatt har han sovit ganska gott och bara vaknat vid ett par tillfällen.
Mori skrev 2008-02-05 22:52:51 följande:
Himmelbit: Om du visste hur imponerad och vördnasfull jag blir när jag ser dikatoriska ordning bland syattiraljerna. *niger värdnadsfullt* Jag äälskar ordnin goch reda, systematiskt efter färg, bokstäver, vikt, fabrikat och allt det kan vara. Men bland mina hobbysaker råder konstans kaos, mest för att jag inte har någon stans att ha dem *ursäktar mig*Det ljuva livet:Skrattar så jag gråter, helt korrekt beskrivning! Ska visa maken den imorgon!
Tack Mori!!

Vad gullig du är!

Ja, vi är ju några "skruvade" människor här inne - skönt!

Det ljuva livet skrev 2008-02-05 22:53:26 följande:
Det är jag som låter som en parodi på en götebörgare vett du la! Men jag tycker enna inte att det e så farligt.
Precis som jag tänker mig

Lynn84 skrev 2008-02-06 07:06:56 följande:
Godmorgon!Ska läsa ikapp lite och försöka hålla mig vaken idag!Colin och jag somnade i soffan i går kväll, han ovan på mig, som två döda sillar vid 20.30 tiden.....Zzzzzz...svårt att orka hålla sig vaken nu.
Ser synen framför mig med Colin liggandes som en ostbåge över lillebror i magen