• juliah

Vita hem del 6

fluffis, hmm det låte rju lite tokigt att ha dem från taket men det kanske ser bra ut ändå. Har inte heller några kloka råd just nu.

• juliah

Duva,

Inte vad jag vet.

Jag har fortfarande inte fått bilderna på barnen från A-bladet. Hur svårt kan det vara?

• juliah

Bodils blogg är en av mina favoriter, snacka om proffs. Jag kommer förmodligen att dö när hon visar köket Skrattande

Dll, ååå så fint. Jag är helt inne på grönt nu, har aldrig varit det tidigare men det ser så fräscht ut!

Har vi börjat spåna på datum till sommarens träff?

• juliah

Godkväll, inne en snabbis.

Låter som en skön dag surfturf!

Har haft en så skön dag, arbetat ute i trädgården med att röja och rensa. Storhandlat, bakat bröd, umgåtts hela familjen, mumsat godis och varit på loppis. Hittade en jättestor rottingkorg som ska få bli vit, kanske till kuddar/plädar eller som korg till ren tvätt, vi får se.

Ikväll ska jag knäcka min käre man på Monopol Skrattande (står inte ut med tanken på att förlora)

Hoppas alla får en mysig kväll!

• juliah

Godmorgon!

Idag kommer en elektriker och fixar i gästhuset, hoppas på lite mer el så att jag äntligen kan stänga tvättstugedörren för obehöriga (maken) Skrattande som bara stökar ner med sina sladdar och maskiner.

Ska spraya min nya stora korg också.

Vad har alla för planer idag?

• juliah

mimma, låter trevligt!

Ja du det där med tvättandet, det tar då aldrig slut.

• juliah

mimmi, jag tycker definitivt att du ska måla det superfina skåpet i någon blå eller turkos färg!

Jag ska köra på turkost eller rosa på den lilla byrån jag hittade.

• juliah

emzas, jag tycker om, Fluggers råvita halvmatta färg.
    Men det är ju verkligen en smaksak det där...

Svar på tråden Vita hem del 6